Foto's automatisch aanpassen op een grote van 540 X 405
Forumregels
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.

Foto's automatisch aanpassen op een grote van 540 X 405
Ik heb gister de attachment Mod geinstalleerd. Maar nu wil ik graag hebben dat als de foto is upgeload via attachment mod automatisch wordt verkleind naar 540 X 405 in een thumbs bestand. En als je erop klikt de origenele bestand grote krijgt te zien. Kan iemand me hiermee helpen om dit voor elkaar te krijgen?
Re: Foto's automatisch aanpassen op een grote van 540 X 405
Dit kan, als alles goed is gegaan, ingesteld worden middels het Administratiepaneel van de Attachment MOD!Raoul schreef:Ik heb gister de attachment Mod geinstalleerd. Maar nu wil ik graag hebben dat als de foto is upgeload via attachment mod automatisch wordt verkleind naar 540 X 405 in een thumbs bestand. En als je erop klikt de origenele bestand grote krijgt te zien. Kan iemand me hiermee helpen om dit voor elkaar te krijgen?

De onderstaande fout melding krijg ik als ik een oginele foto upload in ogineel formaat:
Maar als ik foto's van 1024 X 768 wil uloaden geeft hij geen fout aan en doet hij de foto's wel automatisch verkleinen. Enig idee hoe ik ook grote bestanden kan toevoegen zonder bovenstaande fout?
Code: Selecteer alles
Fatal error: Allowed memory size of 16777216 bytes exhausted (tried to allocate 10240 bytes) in /customers/brandweer-geleen.nl/brandweer-geleen.nl/httpd.www/rbzl/phpBB/attach_mod/includes/functions_thumbs.php on line 185