Kleurengroepen?

Hulp nodig bij een modificaties of op zoek naar een MOD? Bekijk ons archief. Support wordt helaas niet meer verleend.
Forumregels

Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
phpBB2.0.x
Gesloten
Markiee
Contacteer:

Kleurengroepen?

Bericht door Markiee » 13 mar 2007, 21:12

Misschien al heel vaak gevraagd!?
Welke MOD moet je gebruiken om een legenda en de kleuren eraan voor gebruikersgroepen?
Een voorbeeld: http://www.phpbbservice.nl/

brandsrus
Contacteer:

Bericht door brandsrus » 13 mar 2007, 21:17

Daarvoor kun je Simple Colored Groups gebruiken. Deze is te downloaden via phpbb.com maar gelukkig ook via deze link

Gelukkig nog hier te vinden, dreun

Suc6

Coen

Re: Kleurengroepen?

Bericht door Coen » 13 mar 2007, 21:18

Markiee schreef:Misschien al heel vaak gevraagd!?
Welke MOD moet je gebruiken om een legenda en de kleuren eraan voor gebruikersgroepen?
Een voorbeeld: http://www.phpbbservice.nl/
Op phpBBservice word gebruik gemaakt van een BETA van phpBB3. Daar zit het standaard al in! :)
brandsrus schreef:Daarvoor kun je Simple Colored Groups gebruiken. Deze is te downloaden via phpbb.com maar gelukkig ook via deze link

Gelukkig nog hier te vinden, dreun

Suc6
Ook de ERC (Extended Ranks Color) MOD kun je hier voor gebruiken, maar die kan ik op het moment ook niet vinden... :roll:

Die is eventueel ook nog met Totally ERC uit te breiden, zodat de usernames overal een kleurtje krijgen! :)

brandsrus
Contacteer:

Bericht door brandsrus » 13 mar 2007, 21:21

Prophecy schreef: Ook de ERC (Extended Ranks Color) MOD kun je hier voor gebruiken, maar die kan ik op het moment ook niet vinden... :roll:

Die is eventueel ook nog met Totally ERC uit te breiden, zodat de usernames overal een kleurtje krijgen! :)
Deze zijn te vinden via klik en hier.

Even ter aanvulling, topicstarter moet zelf bepalen welke die gaat gebruiken. Zijn beide ongeveer gelijk :D

Markiee
Contacteer:

Bericht door Markiee » 13 mar 2007, 21:27

brandsrus schreef:
Prophecy schreef: Ook de ERC (Extended Ranks Color) MOD kun je hier voor gebruiken, maar die kan ik op het moment ook niet vinden... :roll:

Deze zijn te vinden via klik en hier.

Even ter aanvulling, topicstarter moet zelf bepalen welke die gaat gebruiken. Zijn beide ongeveer gelijk :D
Bedankt voor de hulp :D

btw: Ik heb de ERC genomen omdat ik die nog kan uitbreiden naar Totally ERC. :lol:

Coen

Bericht door Coen » 13 mar 2007, 21:28

Succes ermee en we horen het wel zodra er problemen optreden (wat ik niet hoop voor je)! :D :thumb:

Gesloten