Warning system
Forumregels
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.

Warning system
Hallo,
Is het mogelijk om een warning system aan mijn phpbb forum toe te voegen (nieuwste versie), ik kan geen goede mods hiervoor vinden. Het gaat erom dat je via een knop de gebruiker een warning kan geven en dat bij een x aantal warnings de gebruiker gebant wordt.
Bedankt voor jullie hulp.
Soemie
Is het mogelijk om een warning system aan mijn phpbb forum toe te voegen (nieuwste versie), ik kan geen goede mods hiervoor vinden. Het gaat erom dat je via een knop de gebruiker een warning kan geven en dat bij een x aantal warnings de gebruiker gebant wordt.
Bedankt voor jullie hulp.
Soemie
- Bas
- Contacteer:
Dat is een add-on voor Yellow Card.Xanland schreef:Zou ik zelf nog eerder voor Yellow Card gaan!
http://www.phpbbhacks.com/download/6887

.Bas Hosting, gratis hosting met FTP, PHP en MySQL | viennaCMS, simpel flexibel open source CMS
Hoe ban je tegenwoordig? 'Deny' bij alle rechten!
Hoe ban je tegenwoordig? 'Deny' bij alle rechten!
- Jan
- Contacteer:
Soemie, ik ken je phpBB niveau niet, maar als leek zijn deze posts waarschijnlijk niet helemaal duidelijk meer lijkt me 8)
Dus:
1) Je installeert Cards Hack.
2) Als je wil, installeer je daarna Yellow Card Warnings Shown Only to Admins and Mods (Cards Hack) erbovenop.
Hoe je MODs installeert vind je in onze wiki onder Modificatie Installeren
Dit alles maar ter extra informatie
Dus:
1) Je installeert Cards Hack.
2) Als je wil, installeer je daarna Yellow Card Warnings Shown Only to Admins and Mods (Cards Hack) erbovenop.
Hoe je MODs installeert vind je in onze wiki onder Modificatie Installeren
Dit alles maar ter extra informatie