Dit is een lijst met bugs van phpbb forums:

Als je je inlogd en automatisch inloggen inklikt, en daarna gelijk naar het beheerders paneel gaat, dan is het op een een of andere manier niet meer aangeklikt.
Hoe staat in je adminpaneel het regsitreren ingevuld? Op gebruiker, beheerder of gebruiker?WCverfrisser schreef:Maar activatie Emailtjes kopmen nog steeds niet aan, ik ben bang dat het misschien aan de template ligt.
WCverfrisser schreef:Dit is een lijst met bugs van phpbb forums:
Ik kan geen smileys verwijderen; hij zegt dat er een een of andere .tlp bestand niet gevonden kan worden.
Ik denk dat er iets fout is gegaan bij het uploaden
Automatisch inloggen werkt niet, je kan je niet automatisch laten inloggen; want als je je inlogd en weer weg gaat en weer terug komt moet je je weer inloggen.
dit licht waarschijnlijk aan je cookies instellingen
Activatie Emailtjes komen niet aan!; Iedereen die zich bij mij registreerd zegt dat zijn registratie Email niet aankomt en daarvan moet ik ze handmatig activeren, en dat kost mensen.
Dit kan een verkeerde server setting zijn of je moet even in het acp duiken bij de smpt config
Ik vind dit allemaal vreselijke bugs en hoop dat iemand er wat aan doet!
Dit zijn geen phpbb bugs
leuke nickname trouwens :![]()
Ik kan geen smileys verwijderen; hij zegt dat er een een of andere .tlp bestand niet gevonden kan worden.
Ik denk dat er iets fout is gegaan bij het uploaden
Code: Selecteer alles
confirm_body.tpl
Je hebt een gratis phpnet host, die ondersteunen de php()mail script waarschijnlijk niet als u graag gebruik wilt maken van deze functies en meer is een betaalde host geadviseert, of een betere gratis host die het wel ondersteunt.WCverfrisser schreef:Ik snap het al, Gmail kan ie niet eens doen, dus ik zou een ander Email adres moeten aanmaken zodat ie het wel doet ofzo?