Algemene fout
Forumregels
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.

Algemene fout
Ran into problems sending Mail. Response: 550 5.7.0 Sender address does not belong to logged in user {mp027}
DEBUG MODE
Line : 143
File : smtp.php
-------------------------------------------------------------------------------------
Nadat ik een free gmx account heb aangemaakt, heb ik mijn gegevens ingevuld en kreeg de bovengenoemde foutmelding. De foutmelding verschijnt na het registreren en na het versturen van PM berichten. Kan het zijn dat ik iets verkeerds invult heb bij e-mail instellingen?
Mijn instellingen zijn als volgt:
Beheerder e-mailadres is ingevuld als "gokanovic@phpbb.nl"
Optie “ja”staat aangevinkt.
Smtp server is “mail.gmx.net”
SMTP-gebruikersnaam is mijn e-mail waarmee ik op gmx.net inlog “gokanovic@gmx.net”
SMTP-wachtwoord is mijn wachtwoord waarmee ik ook op gmx.net inlog.
Zijn ze allemaal correct ingevuld?
DEBUG MODE
Line : 143
File : smtp.php
-------------------------------------------------------------------------------------
Nadat ik een free gmx account heb aangemaakt, heb ik mijn gegevens ingevuld en kreeg de bovengenoemde foutmelding. De foutmelding verschijnt na het registreren en na het versturen van PM berichten. Kan het zijn dat ik iets verkeerds invult heb bij e-mail instellingen?
Mijn instellingen zijn als volgt:
Beheerder e-mailadres is ingevuld als "gokanovic@phpbb.nl"
Optie “ja”staat aangevinkt.
Smtp server is “mail.gmx.net”
SMTP-gebruikersnaam is mijn e-mail waarmee ik op gmx.net inlog “gokanovic@gmx.net”
SMTP-wachtwoord is mijn wachtwoord waarmee ik ook op gmx.net inlog.
Zijn ze allemaal correct ingevuld?
Re: Algemene fout
Als je goed leest naar de foutmelding :
en dan kijkt naar het e-mail adres dat je hebt ingevuld:gokanovic schreef: Sender address does not belong to logged in user {mp027}
verander dat e-mail adres eens in het goede e-mail adresgokanovic schreef:Beheerder e-mailadres is ingevuld als "gokanovic@phpbb.nl"
Re: Algemene fout
Welke e-mail adres bedoel je? Van gmx.net?Nymphy schreef:Als je goed leest naar de foutmelding :
en dan kijkt naar het e-mail adres dat je hebt ingevuld:gokanovic schreef: Sender address does not belong to logged in user {mp027}
verander dat e-mail adres eens in het goede e-mail adresgokanovic schreef:Beheerder e-mailadres is ingevuld als "gokanovic@phpbb.nl"
Raimon - phpBB.com Styles Team Leader
phpBBservice.nl - Nederlands phpBB Support Forum || Nederlandse phpBB3 Downloads
phpBBservice.nl - Nederlands phpBB Support Forum || Nederlandse phpBB3 Downloads
we verlenen hier allemaal hulp op vrijwillige basis, daarom kun je nou eenmaal niet van iemand verwachten dat ze 24 op 7 gaan zitten wachten op nieuwe berichtjes en/of problemen..gokanovic schreef:Ik heb dringend oplossing nodig, anders kan ik mijn forum niet hosten die nu lokaal op mij laptop draait m.b.v. xampp.
jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa! Dankjewel jongens het werkt!
Ik ben jullie zo dankbaar
Dit is mijn eerste keer dat ik met met forums werk.
nogmaals jongens dankjewel

Ik ben jullie zo dankbaar

Dit is mijn eerste keer dat ik met met forums werk.
nogmaals jongens dankjewel

Laatst gewijzigd door gokanovic op 11 jan 2007, 16:01, 1 keer totaal gewijzigd.
Sorry vriend, neem me niet kwalijk.Nymphy schreef:we verlenen hier allemaal hulp op vrijwillige basis, daarom kun je nou eenmaal niet van iemand verwachten dat ze 24 op 7 gaan zitten wachten op nieuwe berichtjes en/of problemen..gokanovic schreef:Ik heb dringend oplossing nodig, anders kan ik mijn forum niet hosten die nu lokaal op mij laptop draait m.b.v. xampp.