Activeringsmail in Engels en onvindbaar

Hulp nodig bij een modificaties of op zoek naar een MOD? Bekijk ons archief. Support wordt helaas niet meer verleend.
Forumregels

Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
phpBB2.0.x
Gesloten
Timsky

Activeringsmail in Engels en onvindbaar

Bericht door Timsky » 12 dec 2006, 16:10

Ik wil mijn activeringsmail aanpassen. Ik heb gezocht op dit forum en kwam uit op het aanpassen van de template in het lang_***/email mapje.
Bij nazoeken kon ik niet het bericht vinden dat normaliter wordt verstuurd. Ook kwam ik ineens tot de ontdekking dat alle berichten die verstuurd worden (dus bij aanmelden de gegevens, dat het account nog geactiveerd moet worden e.d.) in het Nederlands zijn. Niet zo vreemd, want ik gebruik de Nederlandse versie, echter het bericht dat verstuurd wordt na activering van het account (en dat tevens het bericht is dat ik wil wijzigen) is in het Engels. Dit is wat er dan staat:
Subject: Account activation
Hello {accountname},
Your account was activated.

En dan onderschrift.

Ik begrijp niet hoe dat kan, ik kan het hele bericht ook nergens terugvinden.
Iemand enig idee?

Gr.
Linda

Forum Epilepsie bij Honden

svenn
Contacteer:

Bericht door svenn » 12 dec 2006, 16:45

Dat is inderdaat een beetje vreemd ik ken de oplossing niet echt maar ik kan je wel de volgende stappen aanraden, herupload het nederlandse pakket van onze site ; (hier te vinden) helpt dat niet dan kun je gaan zoeken in lang_english/email/ omdat hij daar uitgehaald moet worden lijkt me!

suc6

Timsky

Bericht door Timsky » 18 dec 2006, 16:41

Okee, bedankt! Ik ga even aan de slag!

Gr.
Linda

Gesloten