Overzetten forum: Brengt een aantal fouten mee !

Praat mee over van alles en nog wat!
Forumregels
Dit forum is voor alle zinnige gesprekken buiten phpBB om. Discussies en gesprekken over interessante onderwerpen.

Een nieuw onderwerp moet..:
  • uiteraard voldoen aan de algemene voorwaarden
  • niet passen in de gewone supportfora
  • interessante zijn voor het overgrote deel van onze gebruikers
  • een neutrale of positieve ondertoon hebben
  • anders zijn dan bestaande onderwerpen
Plaats reactie
Geboers.net

Overzetten forum: Brengt een aantal fouten mee !

Bericht door Geboers.net » 21 jan 2003, 01:01

Ik heb nu sinds kort mijn forum van lycos afgehaald en thuis gehost !! Dit is naar aanleiding van het document dat een aantal topics lager stond... mijn complimenten daarvoor :D

Maar Nu zit ik zelf met 2 problemen? Namelijk:

1. Als ik voortaan een bericht post krijg ik af en toe de melding van "error sending email" terwijl ik geen e-mail stuur, en alleen maar een bericht post, dit bericht geeft hij ook als een nieuwe gebruiker zich aanmeld.... Dit is allemaal pas als ik op de knop "ok" klik.

2. Als je een bericht post, krijg je aan de linkerzijde een overzicht met smilies, en als je op "meer" klikt krijg je een pop-up? Iemand enig idee welke bestand hij dan opent. Bij mij zijn de smilies namelijk te klein...

Registreer jezelf anders ff op http://www.geboers.net en post maar ergens een berichtje en kijk dan maar naar de meldingen die je krijgt en mijn smilies...

Alvast bedankt.

P.S: Als ik een bericht post wordt er op de hoofdpagina niet meer aangepast van wie er als laatste gepost heeft !!

-@^@-

Bericht door -@^@- » 21 jan 2003, 16:57

Van die mail is misschien te verklaren omdat je geen Linux gebruikt en standaard daar altijd /usr/sendmail of localhost voor wordt gebruikt. Misschien een idee om in het admin venster de smtp van je provider te zetten?

Geboers.net

Bericht door Geboers.net » 21 jan 2003, 17:09

Maar het vreemde is dat ik geen mail aan het verzenden ben, maar een bericht post !!

Verder heb ik nu ontdekt dat als iemand een bericht post deze niet op de hoofdpagina wordt weergegeven als laatst gepost !!! Dit heeft te maken met resync, doet ik dit via het admin panel dan is alles weer goed, alleen dit moet ik iedere keer doen? Iemand een idee?

De Flitsende Snavelaar

Bericht door De Flitsende Snavelaar » 16 feb 2003, 19:04

Hoe kan ik een eigen server opzetten? Ik zit namelijk ook op lycos en dat is vet traag!

Geboers.net

Bericht door Geboers.net » 17 feb 2003, 17:30

Daar is hier laatst ergens een post van geweest... die legde stapsgewijs uit, hoe je mysql en phpmyadmin enz... installeerd en configureerd !

Moet je ff zoeken....

Geboers.net

Bericht door Geboers.net » 17 feb 2003, 17:32

Blizt

Bericht door Blizt » 19 feb 2003, 17:08

Die of nog beter is deze en daarna gewoon ff dit bekijken ;)

Plaats reactie