Installatie lukt niet? Plotseling een foutmelding. Of weet je niet hoe iets werkt. Problemen met phpBB2 kun je in dit archief opzoeken.
Forumregels
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
-
stef1
Bericht
door stef1 » 12 okt 2006, 17:29
geachte ik heb een week geleden meer dan de helft van mijn database kwijtgespeelt door ergens op te drukken in de database maar er heeft iemand een nieuwe aangemaakt en die gekoppelt aan de oude database maar nu krijg ik mijn kleuren niet meer waar ik de moderators enzo in zet ik had vijf kleuren die wel in de oude database staan maar niet in de nieuwe en ook heb ik in de nieuwe database 2 kleuren minder staan die ik nodig heb kan jij me uit de noood helpen a u b misschien via msn indien mogelijk
Support Template
- Wat is het probleem?
Wanneer ontstond het probleem?
Adres van je forum: http://
Modifications op je forum:
Huidige stijl:
phpBB versie:
Waar is je forum gehost:
Heb je onlangs iets verandert aan je forum?
Overige opmerkingen:
-
Stef
Bericht
door Stef » 12 okt 2006, 17:40
stef1 schreef:geachte ik heb een week geleden meer dan de helft van mijn database kwijtgespeelt door ergens op te drukken in de database maar er heeft iemand een nieuwe aangemaakt en die gekoppelt aan de oude database maar nu krijg ik mijn kleuren niet meer waar ik de moderators enzo in zet ik had vijf kleuren die wel in de oude database staan maar niet in de nieuwe en ook heb ik in de nieuwe database 2 kleuren minder staan die ik nodig heb kan jij me uit de noood helpen a u b misschien via msn indien mogelijk
Is alles terug gezet inclusief thema? Heb je de stijl wel goed terug gezet? Heb je dezelfde bestanden gebruikt?