zou iemand me kunnen vertellen waar ik een hot-or-not script vandaan kan halen die ik kan koppelen aan phpbb?
bijv: tata hot or not script dus
hot or not
Forumregels
Dit forum is voor alle zinnige gesprekken buiten phpBB om. Discussies en gesprekken over interessante onderwerpen.
Een nieuw onderwerp moet..:
Dit forum is voor alle zinnige gesprekken buiten phpBB om. Discussies en gesprekken over interessante onderwerpen.
Een nieuw onderwerp moet..:
- uiteraard voldoen aan de algemene voorwaarden
- niet passen in de gewone supportfora
- interessante zijn voor het overgrote deel van onze gebruikers
- een neutrale of positieve ondertoon hebben
- anders zijn dan bestaande onderwerpen
Re: hot or not
lourens schreef:+18

Oja je vraag.lourens schreef:zou iemand me kunnen vertellen waar ik een hot-or-not script vandaan kan halen die ik kan koppelen aan phpbb?

In het fotoalbum van smartor zit een beoordelingsfunctie je kan zelf de schaal instellen.

Wat ook wel een aanrader is, Full Album Pack (FAP) dit is een uitgebreide mod met het fotoalbum van smartor en veel meer opties.
super
als eerste wil ik je bedanken voor het snelle antwoorden met het juiste wat ik zoek helemaal te gek bedankt!!!
Zou je me enigzins opweg kunnen en willen helpen waar ik wat moet uploaden ?... alles in de map frum van phpbb?
nogmaals superbedankt.... hijkomt te draaien op [spam]
Zou je me enigzins opweg kunnen en willen helpen waar ik wat moet uploaden ?... alles in de map frum van phpbb?
nogmaals superbedankt.... hijkomt te draaien op [spam]
poging 2 :)
ik ga een hernieuwde poging doen...
ben ik dan zo'n noob hahaha lol
ben ik dan zo'n noob hahaha lol