Ik krijg een kleur niet veranderd!!!
Forumregels
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.

Ik krijg een kleur niet veranderd!!!
Als je inlogt op het administratiepaneel, zie je daar staan: " Welkom bij phpBB " en " Forum statistieken" Dit is bij mij in de kleur zwart maar krijg deze niet veranderd. Heb in de Subsilver.css alles wat #000000 was veranderd in een andere kleur, maar nog steeds is het zwart!
Hoe kan ik dit veranderen?
Hoe kan ik dit veranderen?
Heb je Frontpage of andere web-editor? Zoja kopieer admin/index_body.tpl en maak de tekst wit in je web-editor. Dan kopieer je die code terug in je admin/index_body.tpl en upload je dat terug. Dan zou het moeten werken
Laatst gewijzigd door SPyKoN op 01 nov 2003, 12:11, 1 keer totaal gewijzigd.
Dat werkt idd wel, maar zodra ik dan een andere in het menu pak, bijv, configuratie, dan zie ik die tekst weer gewoon zwart!SPyKoN schreef:Heb je Frontpage of andere web-editor? Zoja kopieer admin/index_body.tpl en maak de tekst wit in je web-editor. Dan kopieer je die code terug in je admin/index_body.tpl en upload je dat terug. Dan zou het moeten werken
sjef schreef:Dat werkt idd wel, maar zodra ik dan een andere in het menu pak, bijv, configuratie, dan zie ik die tekst weer gewoon zwart!SPyKoN schreef:Heb je Frontpage of andere web-editor? Zoja kopieer admin/index_body.tpl en maak de tekst wit in je web-editor. Dan kopieer je die code terug in je admin/index_body.tpl en upload je dat terug. Dan zou het moeten werken
Dan ben je waarschijnlijk genoodzaakt om dit overal te veranderen