Ik zoek een Mod, dat je een rede kan op geven waarom een forum gesloten is.
Weet iemand hoe die heet of waar je hem kan downloaden?
Vraag, ik zoek een mod
Forumregels
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.

-
en waar staat dat regeltje ongeveer?Janmarques schreef:Als slechts een forum gesloten is: geen idee...
Als het hele board gesloten is raad ik je aan gewoon de language string aan te passen. Dit doe je door in je lang_main.php "$lang['Board_disable']" te zoeken, en de waarde na de = tussen ' en ' aan te passen.
Probeer eens dit te zoekenXHW-Nederland schreef:en waar staat dat regeltje ongeveer?Janmarques schreef:Als slechts een forum gesloten is: geen idee...
Als het hele board gesloten is raad ik je aan gewoon de language string aan te passen. Dit doe je door in je lang_main.php "$lang['Board_disable']" te zoeken, en de waarde na de = tussen ' en ' aan te passen.
Code: Selecteer alles
$lang['Board_disable']
haai
-
Gelukthendry schreef:Probeer eens dit te zoekenXHW-Nederland schreef:en waar staat dat regeltje ongeveer?Janmarques schreef:Als slechts een forum gesloten is: geen idee...
Als het hele board gesloten is raad ik je aan gewoon de language string aan te passen. Dit doe je door in je lang_main.php "$lang['Board_disable']" te zoeken, en de waarde na de = tussen ' en ' aan te passen.met CTRL plus FCode: Selecteer alles
$lang['Board_disable']