klopt dit ook?Ik heb de poll edit 4 users eruit gehaald en het klopt dat het even er weer is geweest. Totop heden ben ik er niet achter wat er mis gaat als een user een poll editen. Voor de user gaat het goed, Alleen in de database komt er een dubbele entry opzich niet erg. Maar als we dat na een jaar gaan bekijken zitten we met allemaal dubbele entries. En dan mag ik die handmatig gaan loskoppelen en verwijderen. Dat is de reden dat ik het uitgezet heb totdat ik er een bugfix voor had of zelf iets op gevonden had.
klopt dit?
Forumregels
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.

klopt dit?
op een ander forum schreef iemand het volgende
het zou kunnen dat er inderdaad nog een bug in phpBB3 zit(ik neem aan dt het daar over gaat) die ervoor zorgt dat als je je poll edit, dat je entry niet gewijzigd, maar bijgeschreven wordt.
Maar phpBB3 is nog steeds in de beta status, dus kunnen dat soort bugs inderdaad nog aanwezig zijn.
Maar phpBB3 is nog steeds in de beta status, dus kunnen dat soort bugs inderdaad nog aanwezig zijn.
DoubleJ - "Waarom makkelijk doen, als het ook moeilijk kan."
ik had het dacht ik ooit bij een vriend die had geen mods geinstaleert maar jah het was wel heel lang geleden dus vast een oude phpbb :pSpambot schreef:Dat zou kunnen, maar als deze bug standaard in phpBB zit zou het wel iemand opgevallen zijn. Als deze fout alleen voorkomt op een forum met mods, dan zal de oorzaak daar gezocht moeten worden.
Ik heb even geprobeerd, maar ik kon zonder problemen op een kale phpBB mijn polls wijzigen.berend11 schreef:ik had het dacht ik ooit bij een vriend die had geen mods geinstaleert maar jah het was wel heel lang geleden dus vast een oude phpbb :pSpambot schreef:Dat zou kunnen, maar als deze bug standaard in phpBB zit zou het wel iemand opgevallen zijn. Als deze fout alleen voorkomt op een forum met mods, dan zal de oorzaak daar gezocht moeten worden.
Welke mods heb je allemaal op je forum geinstalleerd, het kan zijn dat een paar ervan misschien invloed hebben op de posting acties.
DoubleJ - "Waarom makkelijk doen, als het ook moeilijk kan."
jah maar doe het is een paar keer ik had toen bij 3de keer weizigen was het ding overspannen :pDoubleJ schreef:Ik heb even geprobeerd, maar ik kon zonder problemen op een kale phpBB mijn polls wijzigen.berend11 schreef:ik had het dacht ik ooit bij een vriend die had geen mods geinstaleert maar jah het was wel heel lang geleden dus vast een oude phpbb :pSpambot schreef:Dat zou kunnen, maar als deze bug standaard in phpBB zit zou het wel iemand opgevallen zijn. Als deze fout alleen voorkomt op een forum met mods, dan zal de oorzaak daar gezocht moeten worden.
Welke mods heb je allemaal op je forum geinstalleerd, het kan zijn dat een paar ervan misschien invloed hebben op de posting acties.