easymod, heel easy mod is opeens weg :S

Hulp nodig bij een modificaties of op zoek naar een MOD? Bekijk ons archief. Support wordt helaas niet meer verleend.
Forumregels

Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
phpBB2.0.x
Gesloten
AngelMike

easymod, heel easy mod is opeens weg :S

Bericht door AngelMike » 21 jun 2006, 04:06

ok ik heb dit geinstalleert maar nu zei hij bij een mod er is geen sql terwijl die er wel was pakt hij die ook als een txt file zo ja waarom pakt hij hem niet op dan want heb hem er bij gedaan :S

en dan op laats zeg hij opeens

Critical Error: modio_move[2]

FTP ERROR: could not change directory to [processed]
Current dir: [/public_html/forum]
ATTEMPING REMAINDER OF POST PROCESS

is er iets fouts gegaan ofzo ?? de forum map opme webspace is toch echt public_html/forum.

ik weet het niet meer hoor alles ga altijd fout bij mij dacht ik doe ik dat easy mod moet ik misschien soms alleen iets veranderen in de install.txt
en dan weer heb ik een error ik word gewoon echt gek

please wil iemand mij helpen?
Laatst gewijzigd door AngelMike op 21 jun 2006, 20:23, 1 keer totaal gewijzigd.

Bee

Bericht door Bee » 21 jun 2006, 11:06

Ik raad je aan de volgende keer interpunctie te gebruiken, dat maakt je bericht en stuk leesbaarder.

Als je nu eens de meeste bestanden en mappen op CHMOD 777 zet (m.u.v. config.php en db map)
... Maar ik modereer (nog) niet.

AngelMike

Bericht door AngelMike » 21 jun 2006, 14:20

interpuncite? wat is er fout aan mijn beright? tis goed nederlands hoor.

maar een chmod 777 wat is dat dan ? en hoe maak ik zoiets?

ja ik gebruik normaal filezilla om me bestanden up te loaden en bewerken tis namelijk webspace van me site

Paul
Beheerder
Beheerder
Contacteer:

Bericht door Paul » 21 jun 2006, 14:22

beright, tis: bestaat niet in normaal nederlands ;)

Als je even zoekt op chmod, zowel hier als op google, vind je hoe. Echter denk ik niet dat dat het probleem is, ik denk dat er geen / voor public_html moet bij de ftp instellingen :)

Bee

Bericht door Bee » 21 jun 2006, 14:24

Je vorige bericht bevatte precies één punt, en diverse zinsdelen die door een komma gescheiden zouden moeten worden, of die eigenlijk twee losse zinnen moeten vormen, zijn een lange zin geworden. Dat soort zinnen lezen heel erg irritant.

Dat het de ruimte is van je site weet ik, en FileZilla bied ondersteuning voor CHMOD. Rechtermuisknop op een bestand welke online staat, en dan de optie CHMOD. Vervolgens alle vakjes aanvinken zodat er geen vierkantje maar vinkje instaat. Druk op OK en wacht even tot het commando is uitgevoerd. Daarna staat de CHMOD op 777.
... Maar ik modereer (nog) niet.

AngelMike

Bericht door AngelMike » 21 jun 2006, 14:59

dus moet ik nou alle bestande van de forum dan doen rechter muisknop en chmod??

en bij easy mod stond dat van public_html/forum is fine
dus dacht ja kan ik dan laten staan niet ?

AngelMike

Bericht door AngelMike » 21 jun 2006, 19:21

ik heb dan alles 777 gezet en krijg nog steeds de zelfde fout.

heb ik gedaan wat paul zegt maar dan krijg ik,
(sorry dat so lang is )

FTP ERROR: could not cd to forum
You successfully logged into the server, but could not change direcory (CD) to the easymod directory. The following is recommended:

Are you sure you entered the correct path? Below is a directory listing of the files in the FTP root directory. The FTP root directory is simply the starting point when you connect. The path to the phpBB2 installation should begin with one of the directory names listed below.
Directory names are case sensitive. Be sure the easymod directory is all lowercase.
In some *very rare* cases it's possible that you are not connecting to the proper FTP Server. Try specifying the hostname in the FTP Server field and the port in the FTP Port field.
Some servers have issues with the passive mode that EasyMOD attempts to use by default. If you have the PHP FTP extension loaded, then enable that option in step 1.

FTP root directory:
/

Directory listing: your FTP Path should start with one of the directories listed below
FTP Error: A file listing could not be obtained. This usually indicates solution 4 listed above.

AngelMike

Bericht door AngelMike » 21 jun 2006, 20:22

nu is heel easy mod opeens weg, dus ik probeerde weer te instaleren maar dat doet hij niet :S

wat moet ik nu doen ??

Gesloten