Rotte vis uit OwnageWorld-topic
Forumregels
Dit forum is voor alle zinnige gesprekken buiten phpBB om. Discussies en gesprekken over interessante onderwerpen.
Een nieuw onderwerp moet..:
Dit forum is voor alle zinnige gesprekken buiten phpBB om. Discussies en gesprekken over interessante onderwerpen.
Een nieuw onderwerp moet..:
- uiteraard voldoen aan de algemene voorwaarden
- niet passen in de gewone supportfora
- interessante zijn voor het overgrote deel van onze gebruikers
- een neutrale of positieve ondertoon hebben
- anders zijn dan bestaande onderwerpen
- Menace2Society
Volgens mij is er niet echt een goede Nederlandse game website... Ze zijn allemaal vrij soft en er is geen site waarbij mensen met verschillende games terecht kunnen!
Voor Engelstaligen heb je filefront natuurlijk, met al haar dochtersites zoals soffiles.com en codfiles.com.
Of als iemand wel een goede site weet?
Voor Engelstaligen heb je filefront natuurlijk, met al haar dochtersites zoals soffiles.com en codfiles.com.
Of als iemand wel een goede site weet?
Slaat dus werkelijk nergens op.........................................Menace2Society schreef:Bij OWNAGE denk ik aan HARCORE FRAGGING! Deze site heeft totaal niets met OWNAGE te maken! Love, muziek, lectuur?!?! Je hebt echt de verkeerde domeinnaam gekozen!
Ownage is een gaming term... jammer dat hij zo verkracht wordt...
Afijn
ik vindt de style toppie uitzien.
Echt perfect !
9 / 10
- Menace2Society
Waarom slaat het nergens op? Kom dan met argumenten... De site heeft NIETS met ownage te maken, conclusie is dat de domeinnaam verkeerd gekozen is.Insomnia schreef:Slaat dus werkelijk nergens op.........................................Menace2Society schreef:Bij OWNAGE denk ik aan HARCORE FRAGGING! Deze site heeft totaal niets met OWNAGE te maken! Love, muziek, lectuur?!?! Je hebt echt de verkeerde domeinnaam gekozen!
Afijn
Echt perfect !
9 / 10
Of hou jij je bezig met OWNAGE in de lectuur, love en muziek?
Mooie n00b!
-
- Contacteer:
Het ging niet om de domein naam maar hoe de template is bewerkt...Menace2Society schreef:Waarom slaat het nergens op? Kom dan met argumenten... De site heeft NIETS met ownage te maken, conclusie is dat de domeinnaam verkeerd gekozen is.Insomnia schreef:Slaat dus werkelijk nergens op.........................................Menace2Society schreef:Bij OWNAGE denk ik aan HARCORE FRAGGING! Deze site heeft totaal niets met OWNAGE te maken! Love, muziek, lectuur?!?! Je hebt echt de verkeerde domeinnaam gekozen!
Afijn
Echt perfect !
9 / 10
Of hou jij je bezig met OWNAGE in de lectuur, love en muziek?
Mooie n00b!

http://www.arcadepunt.nl meer dan 23.000 flashgames
- Menace2Society
Dit topic gaat niet meer over een show-off website, dit gaat over gelijk hebben of niet, en elkaar uitmaken voor rotte vis.
De Show-Off is niet bedoeld als plaats waar je elkaar uitmaakt voor rotte vis en waar je continue in discussie gaat over allerlei bijzaken. Zo verpest je de sfeer voor jezelf en voor de anderen, en daar zijn wij als team niet van gediend.
@Insomnia: Van dergelijke kleine onder de riem opmerkingen zijn wij niet gediend.
@Menace2Society: Van dergelijke andere gebruikers afblafgedrag zijn we al helemaal niet gediend. Medegebruikers zijn vrij om hun mening te geven, en dan hoef je ze niet meteen aan te vallen omdat jouw mening afwijkt, daar ben je nu wel mee bezig. Ook je taalgebruik is redelijk agressief te noemen.
@ownageworld: Het topic is nu dan wel op slot vanwege het conflict, dat betekend niet dat er iets mis is met je website. Toch zien we liever even geen nieuw topic erover, omdat dat weer voor hetzelfde conflict kan zorgen, en dat wil ik liever niet.
Opmerkingen over dit besluit kunt u kwijt via PB.
De Show-Off is niet bedoeld als plaats waar je elkaar uitmaakt voor rotte vis en waar je continue in discussie gaat over allerlei bijzaken. Zo verpest je de sfeer voor jezelf en voor de anderen, en daar zijn wij als team niet van gediend.
@Insomnia: Van dergelijke kleine onder de riem opmerkingen zijn wij niet gediend.
@Menace2Society: Van dergelijke andere gebruikers afblafgedrag zijn we al helemaal niet gediend. Medegebruikers zijn vrij om hun mening te geven, en dan hoef je ze niet meteen aan te vallen omdat jouw mening afwijkt, daar ben je nu wel mee bezig. Ook je taalgebruik is redelijk agressief te noemen.
@ownageworld: Het topic is nu dan wel op slot vanwege het conflict, dat betekend niet dat er iets mis is met je website. Toch zien we liever even geen nieuw topic erover, omdat dat weer voor hetzelfde conflict kan zorgen, en dat wil ik liever niet.
Opmerkingen over dit besluit kunt u kwijt via PB.
... Maar ik modereer (nog) niet.