Door een stom misverstand heb ik een backup terug gezet van 1 week geleden ( toen ik het forum online plaatste), met het probleem dat ik alle geregistreerden en hun berichten kwijt ben.
Is er ergens een middel of oplossing om deze nog terug te kunnen publiceren of op te sporen of moet iedereen zich nu opnieuw registreren en ben ik alle berichten voor goed verloren?
Bedankt iedereen !
Verkeerde backup teruggezet
Forumregels
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.

Re: Verkeerde backup teruggezet
lainke schreef:Door een stom misverstand heb ik een backup terug gezet van 1 week geleden ( toen ik het forum online plaatste), met het probleem dat ik alle geregistreerden en hun berichten kwijt ben.
Is er ergens een middel of oplossing om deze nog terug te kunnen publiceren of op te sporen of moet iedereen zich nu opnieuw registreren en ben ik alle berichten voor goed verloren?
Bedankt iedereen !
Heb je toevallig nog een recentere backup?
Anders is het helaas niet mogelijk, want alle bestaande data is overgeschreven toen je die backup er op zetten helaas.
Raimon - phpBB.com Styles Team Leader
phpBBservice.nl - Nederlands phpBB Support Forum || Nederlandse phpBB3 Downloads
phpBBservice.nl - Nederlands phpBB Support Forum || Nederlandse phpBB3 Downloads
Maar je zult het kunnen proberen, echter staan er wel jouw naam natuurlijk op.
Jij post de berichten, dus jij bent de auteur.
Voor de rest geen verkeerde backup meer terug zetten
Jij post de berichten, dus jij bent de auteur.
Voor de rest geen verkeerde backup meer terug zetten

Raimon - phpBB.com Styles Team Leader