Topics anywhere op Cobalt theme
Forumregels
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.

Topics anywhere op Cobalt theme
Goede Dag
ik heb deze mod net erbij gezet ook de files die je moet kopieren naar de subsilver heb ik ook gekopieerd naar de cobalt map
Moet ik nog iets doen om het werkend te krijgen ?
Oke op dit moment iets verder
Heb nu een code gekregen maar waar moet ik die zetten ?
Groetjes Trunks
[/code]
ik heb deze mod net erbij gezet ook de files die je moet kopieren naar de subsilver heb ik ook gekopieerd naar de cobalt map
Moet ik nog iets doen om het werkend te krijgen ?
Oke op dit moment iets verder
Heb nu een code gekregen maar waar moet ik die zetten ?
Groetjes Trunks
[/code]
Normaal niet, alleen als je template moet bewerken moet jij dat ook doen bij de cobalt template 

Raimon - phpBB.com Styles Team Leader
phpBBservice.nl - Nederlands phpBB Support Forum || Nederlandse phpBB3 Downloads
phpBBservice.nl - Nederlands phpBB Support Forum || Nederlandse phpBB3 Downloads
dit moet ik ergens neerzetten
HTML code kopiëren en plakken:
Kopiëer deze HTML code en plak die in de pagina waar je de topics wilt laten weergeven - enkel kopiëren en plakken - op geen enkele manier aanpassen
moet ik deze code dan in de index.php zetten ?
Code: Selecteer alles
<script language="JavaScript" type="text/javascript" src="http://www.avfans.nl/phpBB2/topics_anywhere.php?mode=show&f=a&n=10&sfn=y&fnl=y&r=y&sr=y&b=non&lpb=0&lpd=0&lpi=y"></script>
Kopiëer deze HTML code en plak die in de pagina waar je de topics wilt laten weergeven - enkel kopiëren en plakken - op geen enkele manier aanpassen
moet ik deze code dan in de index.php zetten ?
Hoe staat het in de install.txt?
En nee niet index,php maar de template files (.tpl) afhabkelijk natuurlijk hoe he tin de install.txt staat.
En nee niet index,php maar de template files (.tpl) afhabkelijk natuurlijk hoe he tin de install.txt staat.
Raimon - phpBB.com Styles Team Leader
- desmarties
- Contacteer:
- desmarties
- Contacteer: