Ik ben er mee bezig geweest en ik heb al deze stappen gevolgd:
# Kopieer templates/subSilver en hernoem de kopie naar templates/blue
# Hernoem subSilver.css naar blueforum.css
# Hernoem subSilver.cfg naar blue.cfg (zelfde naam als directory!)
# Helaas zitten de template bestanden ietwat dom in elkaar. Zo is de directory subSilver hard gecodeerd, terwijl de naam subSilver.css wel gegenereerd wordt! Om te zorgen dat alles straks werkt, moet u alle bestanden doorzoeken op /subSilver/ en vervangen door in mijn keuze /blue/
# Verwijder de interne stijlsheets in overall_header.tpl, simple_header.tpl en admin/page_header.tpl — spreekt voor zich hoe dat moet — en zorg ervoor dat het externe stijlsheet-bestand wordt geladen door de commentaar-tags te verwijderen
# Kies in het administratiepanel onder stijlenbeheer voor de optie aanmaken
# Geef de stijl een naam ("Blue"). Kies template (als het goed is, is de directorynaam al aanwezig) en vul de naam in van het stijlsheet bestand. Sla de instellingen op, de rest is niet van belang
# Als u nu in uw profiel voor het template Blue kiest, zou na afloop alles er uit moeten zien als subSilver. Zo ja, dan is deze operatie geslaagd
Maar nu moet ik beginnen met het volgende stuk, voor mijn gevoel moet ik nu beginnen bij het stuk waar Footer boven staat want de rest erboven is niet nodig voor mijn gevoel als ik al handmatig alles aangepast heb....
Maar ik heb zelf geen css sheet voor mijn site, maar gewoon html dus nu zit ik vast. Want ik denk dat ik iets moet toevoegen in overall_header.tpl maar ik snap het echt neit meer!
Wie o wie helpt mij