Guestbook mod
Forumregels
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.

Guestbook mod
hey jongens ben ff guestbook mod aan het instaleren alleen zie ik een foutje in het readme bestand ik moet me profile_view_body.tpl bewerken alleen krijg ik dit te zien en dat klopt volgens mij niet
-----[ OPEN ]------------------------------------------
#
templates/subSilver/profile_view_body.tpl
#
#-----[ FIND ]------------------------------------------
#
//--></script><noscript>{ICQ_IMG}</noscript></td>
</tr>
</table>
</td>
</tr>
</table>
#
#-----[ AFTER, ADD ]------------------------------------------
#
{GUESTBOOK} <---- hier heb ik het over
ken iemand me ff de goeie geven om me tpl bestand te berwerken thnks
#
-----[ OPEN ]------------------------------------------
#
templates/subSilver/profile_view_body.tpl
#
#-----[ FIND ]------------------------------------------
#
//--></script><noscript>{ICQ_IMG}</noscript></td>
</tr>
</table>
</td>
</tr>
</table>
#
#-----[ AFTER, ADD ]------------------------------------------
#
{GUESTBOOK} <---- hier heb ik het over
ken iemand me ff de goeie geven om me tpl bestand te berwerken thnks
#
als het klopt waarom doet ie het dan niet bij mij :spaul schreef:Dat klopt gewoon. (Het is mijn mod BTW). Dat staat in een apart .tpl bestand, gb_view.tpl dacht ik.
er verschijnt niks gastenboek staat aan heb alles gedaan en gecontroleerd dat was naar mijn idee het engiste wat mis kon gaan
http://www.chill-zone.nl
owh ja paultje dat cu2 modje van jou had ik nog geen antwoord op heb gisteren alles bekeken alles staat goed maar ik krijg geen profielveld te zien op me profiel terwijl ik wel textveld hebt bewerkt in me profiel
bij algemene configuratie ja aangezet en er is geen minimum ingesteld die heb ik op 0 gehouden maar er is totaal niks zichtbaar bij profielen van members dat er een gastenboek is neem zelf maar een kijkjepaul schreef:Staat de mod wel aan voor die user, is er geen minimum aantal benodigde berichten ingesteld?
http://www.chill-zone.nl/profile.php?mo ... rofile&u=3
en kijk gelijk ff naar dat cu2 modje als je wilt paul ik breek me nek er al 3 dagen over kreeg hem eerst niet geinstalleerd nu wel geinstalleerd en bewerkbaar maar niet zichtbaar op me profiel alleen de bovenste balk met de titel van dit is cu2 profiel van ,,,