Installatie lukt niet? Plotseling een foutmelding. Of weet je niet hoe iets werkt. Problemen met phpBB2 kun je in dit archief opzoeken.
Forumregels
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
-
prometheus
-
Contacteer:
Bericht
door prometheus » 10 mar 2006, 14:20
Support template:
- Wat is het probleem?
Als ik via bulkmail één groep probeer te benaderen, komt de mail ook bij (alle?) anderen aan. Ik kreeg klachten van mensen die niet in een groep zijn ingedeeld, dat ze m'n testmails zat waren terwijl ze die helemaal niet hadden moeten ontvangen....
Wanneer ontstond het probleem?
Gisteren, bij het uittesten van de bulkmailfunctie.
Adres van je forum: http://www.zaanlands.nl/bbs/
Geïnstalleerde mods:
Geen; heb wel lang_main.php ge-edit om het welkom (registratiescherm) en de kolomteksten te kunnen aanpassen
Huidige template:
SubSilver
phpBB versie: 2.0.15
Waar is je forum gehost:
Op de schoolserver waar ik (vrijwillig)webmastertje speel.
Heb je onlangs iets verandert aan je forum?
Ben nog in de opstartfase
Heb je gezocht naar een antwoord? (Ja, welke zoekwoorden? Nee, probeer eerst eens te zoeken)
Ja; bij bulkmail, groepen en bij bulkmail AND groep
Beiden zonder resultaat.
Overige opmerkingen:
De groepsfunctie leek me handig in combinatie met bulkmail, maar blijkbaar doe ik iets verkeerd...

"Good people do not need laws to tell them to act responsibly, while bad people will find a way around the laws." - Plato
-
Raimon
-
Contacteer:
Bericht
door Raimon » 12 mar 2006, 19:46
Staat de mail ook niet in ongewenste map eventueel van de ontvangers?
En ik zou je ook aanraden op het forum te updaten,
Je loopt 4 versies achter, en op versie 2.0.19 heb je veel minder kans om gehackt te worden.
-
prometheus
-
Contacteer:
Bericht
door prometheus » 12 mar 2006, 21:25
Raimon schreef:Staat de mail ook niet in ongewenste map eventueel van de ontvangers?
Nee, voor zover ik weet niet...
Raimon schreef:En ik zou je ook aanraden op het forum te updaten,
Je loopt 4 versies achter, en op versie 2.0.19 heb je veel minder kans om gehackt te worden.
Ik heb daar even naar gekeken, maar moet me nog even verdiepen in het upgrade gebeuren. PHPBB ongeveer een jaar geleden geinstalleerd, maar er pas nu serieus mee aan de gang en het draait nu goed. Over het algemeen hou ik het motto aan: "if it ain't broke don't fix it". Dus eerst FF bijlezen over upgraden om te zien of er ook beren op de weg zijn...
Bedankt voor je tip!
"Good people do not need laws to tell them to act responsibly, while bad people will find a way around the laws." - Plato