- Wat is het probleem? Als ik wil inloggen op het adminpaneel kom ik telkens weer terug op de inlogpagina. Als ik in het access log kijk ziet het er naar uit dat het een redirect loop is.
Wanneer ontstond het probleem? Vandaag voor het eerst opgemerkt.
Adres van je forum: http://prikbord.allemaalkatten.nl
Geïnstalleerde mods: niks bijzonders.
Huidige template: Subsilver basis met aangepast stylesheet
phpBB versie: 2.0.19
Waar is je forum gehost: protagonist.nl
Heb je onlangs iets verandert aan je forum? Nee
Heb je gezocht naar een antwoord? (Ja, welke zoekwoorden? Nee, probeer eerst eens te zoeken)
Ja ik heb eerst alle onderwerpen over admin inlog problemen gelezen maar kom niks tegen wat het zou kunnen verklaren of een oplossing biedt. Gebruikte zoekwoorden admin, paneel, inlog, inloggen, lukt niet, problemen, redirect. (niet allemaal tegelijk) Wilde ook nog zoeken op het Engelse forum maar dat was "down for maintenance".
De update naar 2.0.19 is niet van recente datum en tot vandaag werkte alles prima. Hoewel de laatste keer dat ik op het admin paneel inlogde geloof ik op 8 februari was. Joost mag weten wat mijn host intussen allemaal heeft uitgespookt. Afgelopen weekend was mijn website een tijd slecht of niet bereikbaar, het is niet ondenkbaar dat ze iets hebben gewijzigd aan de server(php)configuratie of zo. Zou niet de eerste keer zijn... Ze hebben ook al eens op eigen houtje mijn website naar een andere server verplaatst.
Als iemand een idee heeft waar het aan zou kunnen liggen...