hoe moeten wij dit doen

Voor discussies rondom phpBB2. phpBB2 wordt niet meer ondersteund en deze berichten kunnen wellicht gedateerd zijn.
Forumregels

Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
phpBB2.0.x
Gesloten
sharon

hoe moeten wij dit doen

Bericht door sharon » 28 feb 2006, 12:35

Ik weet niet zeker of het hier goed staat, maar kon niks anders vinden....

Mijn of ik kan beter zeggen onze vraaag is het volgende, wij hebben een forum van phpbb.com (volgens mij)....
Nou komt het volgende wij willen het forum zeg maar kopen, zodat het een .nl of .com word... En wij er ook andere dingen mee zouden kunnen doen, want omdat dit een free hosting is kunnen wij niet alle stijlen gebruiken, ja tot zo ver we kunnen het op het forum zetten maar kunnen dan niks meer doen....

De domein naam is: http://www.fulltimewebmaster.com
scriptpad: /myforum/

maar wij hebben volgens mij alles al doorgelezen maar kunnen nergens vinden waar je het zou kunnen kopen en hoeveel dit zou kosten....

al vast bedankt voor jullie hulp en hoop dat de vraag die we stellen niet al te vreemd is :wink:

Greetz sharon

XGE_Lithium
Contacteer:

Bericht door XGE_Lithium » 28 feb 2006, 12:36

Om een phpBB forum op te kunnen zetten, heeft je host 2 dingen nodig: PHP en MySQL ondersteuning.

// Edit:

:arrow: http://www.phpbb.nl/viewtopic.php?t=20135&start=0

Daar vind je een hele verzameling aan hosts etc.

XP-Rene
Contacteer:

Bericht door XP-Rene » 28 feb 2006, 13:24

XGE_Lithium schreef:Om een phpBB forum op te kunnen zetten, heeft je host 2 dingen nodig: PHP en MySQL ondersteuning.

// Edit:

:arrow: http://www.phpbb.nl/viewtopic.php?t=20135&start=0

Daar vind je een hele verzameling aan hosts etc.
//EDIT
En de software voor een phpBB forum kun je niet kopen, deze is namelijk geheel gratis.
In jou geval, omdat je aangeeft dat je meer wilt doen, lijkt het me het slimst als je een eigen domeinnaam aanvraagt bij een hostingbedrijf, die php en SQL ondersteunt.
Als je dit eenmaal hebt, kun je je eigen website beginnen, en daar dus ook een forum op installeren, met alle mogelijke stijlen en opties die je zelf wilt.
KNAVIVO DIERENHULP
Stimuleer verdraagzaamheid. Wees eens wat vaker irritant.

sharon

Bericht door sharon » 28 feb 2006, 13:49

Ik heb een eigen surfer, waarbij ik kan hosten phpbb kan downloaden, zelf kan hosten dus en een domeinnaam kan iemand voor mij aanmaken...
Dus kan het dan ook op die manier???

Greetz sharon

XP-Rene
Contacteer:

Bericht door XP-Rene » 28 feb 2006, 14:02

Als jij iemand hebt die een domeinnaam voor je kan regelen, en je hebt je eigen server, dan is dit inderdaad mogelijk, mits je de beschikking hebt over php en SQL.
KNAVIVO DIERENHULP
Stimuleer verdraagzaamheid. Wees eens wat vaker irritant.

Gesloten