mods topic?

Installatie lukt niet? Plotseling een foutmelding. Of weet je niet hoe iets werkt. Problemen met phpBB2 kun je in dit archief opzoeken.
Forumregels

Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
phpBB2.0.x
Gesloten
Annodompje

mods topic?

Bericht door Annodompje » 20 feb 2006, 10:12

ik had een vraagje, ik zou graag op mijn forum een topic willen maken alleen voor de mods, maar dat lukt niet ik kan hem wel zo maken dat alleen de admins hem kunnen zien maar de mods niet, weet iemand hoe ik dit kan doen... (ben nogal nieuw hierin)
--laat het leven leven--

Raimon
Contacteer:

Bericht door Raimon » 20 feb 2006, 11:22

Hoi Annodompje,

Zodra je een forum hebt aan gemaakt,
Ga je naar het admin panel, Premissies:

En selecteer je het gewenste topic wat alleen toegangelijk is voor de beheerders.
En stel je alle vakken in met beheer en daarna oke selecteren :)

Bee

Bericht door Bee » 20 feb 2006, 12:26

Permissies gaan per forum, niet per onderwerp.

Als je een forum alleen voor moderators wil, moet je ze eerst moderatorrechten op het forum geven, en daarna VIEW en READ op MOD zetten. Wat Raimon zegt is om beheerders toegang te geven.
... Maar ik modereer (nog) niet.

Ytrecq

Bericht door Ytrecq » 20 feb 2006, 13:50

Als je doet wat Bee zegt zijn alle topics in het forum alleen te zien voor Mods en Admins. Ik denk niet dat het wil als je alleen een topic wil. Dan zal je moeten gaan nadenken over een heet forum voor Mods(en Admins) of een MOD schrijven of opzoeken(als die bestaat).
sudo apt-get remove windows

Annodompje

Bericht door Annodompje » 26 feb 2006, 18:24

Ytrecq schreef:Als je doet wat Bee zegt zijn alle topics in het forum alleen te zien voor Mods en Admins. Ik denk niet dat het wil als je alleen een topic wil. Dan zal je moeten gaan nadenken over een heet forum voor Mods(en Admins) of een MOD schrijven of opzoeken(als die bestaat).
zoals bee het zie werkt het wel want je kan per topic instellen wie hem wel en niet kan zien.... en dat werk,

thnx
--laat het leven leven--

Gesloten