Hallo,
ik vroeg me af of en hoe ik de onderwerpen van de profiel info in phpbb kan aanpassen. bijvoorbeeld
nu:
AIM
MSN
YAHOO
moet worden:
LEEFTIJD
MAN/VROUW
HOBBY
alvast bedankt!
profiel info aanpassen
Forumregels
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.

- XGE_Lithium
- Contacteer:
Re: profiel info aanpassen
Ik denk dat je het beste eerst de IM (Instant Messenger) velden kunt verwijderen, en daarna gebruik kunt maken van de Add Field to Profile MODgoednieuws schreef:Hallo,
ik vroeg me af of en hoe ik de onderwerpen van de profiel info in phpbb kan aanpassen. bijvoorbeeld
nu:
AIM
MSN
YAHOO
moet worden:
LEEFTIJD
MAN/VROUW
HOBBY
alvast bedankt!
Doenwenu.nl Een site over van alles ... zeg maar
-
dank voor jullie reacties,
heb al gezien dat "simpel" aanpassen van ICQ, MSN, YAHOO naar bijvoorbeeld, KLEUR OGEN, KLEUR HAAR, GEWICHT niet gaat werken.
als ik de gevevens aanpas in lang_main.php en vervolgens gegevens invoer in de tabellen komen er buttons bij m'n profiel en postings te staan welke naar MSN, YAHOO etc linken.
het is de bedoeling dat de gegevens bij de postings van de desbetreffende persoon in de kolom 'profiel naam" "Geregistreerd op:" en "Berichten:" komt te staan (meer info over de poster dus.
als jullie nog tips hebben...
heb al gezien dat "simpel" aanpassen van ICQ, MSN, YAHOO naar bijvoorbeeld, KLEUR OGEN, KLEUR HAAR, GEWICHT niet gaat werken.
als ik de gevevens aanpas in lang_main.php en vervolgens gegevens invoer in de tabellen komen er buttons bij m'n profiel en postings te staan welke naar MSN, YAHOO etc linken.
het is de bedoeling dat de gegevens bij de postings van de desbetreffende persoon in de kolom 'profiel naam" "Geregistreerd op:" en "Berichten:" komt te staan (meer info over de poster dus.
als jullie nog tips hebben...