Je geschiedenis op de computer

Praat mee over van alles en nog wat!
Forumregels
Dit forum is voor alle zinnige gesprekken buiten phpBB om. Discussies en gesprekken over interessante onderwerpen.

Een nieuw onderwerp moet..:
  • uiteraard voldoen aan de algemene voorwaarden
  • niet passen in de gewone supportfora
  • interessante zijn voor het overgrote deel van onze gebruikers
  • een neutrale of positieve ondertoon hebben
  • anders zijn dan bestaande onderwerpen
Ytrecq

Je geschiedenis op de computer

Bericht door Ytrecq » 17 dec 2005, 17:34

Ik ben wel benieuwd hoe de meeste mensen aan het computeren zijn geraakt. Wat hun eerste PC/Mac was. Hoe ze bij phpBB terecht zijn gekomen.

Bij mij is het begonnen ten tijde van windows 95. Op de zaak van mijn opa gingen ze moderniseren. MS-DOS eruit, Windows 95 erin. Wij kregen toen een van de oude MS-DOS computers. Het enige wat ik wist dat er twee 'modussen' waren. Een 'tekstverwerker' en een andere waar je hasat niks kon. Ik heb er eindeloos achter zitten typen en doen tot ik het niet meer leuk vond. Maar ik bleef door gaan hopend dat er toch meer uit kon komen. Toen kwam er een 95 computer die op het laatst zo traag was dat je op Internet Explorer kon drukken, koffie of thee kon zetten en dan kon je op verbinding maken klikken. Nlaagh.
Na een hele tijd kregen wij een XP computer en kabel verbinding. Dat was ruim in het XP tijdperk, maar nog voor sp1. Er waren constant kuren mee in het begin. Een virus heeft de HD verwoest en meer van dat soort ongein. Toen op een goede dag dat de ZoZitDat langs kwam en de PC stabiel draaide stond er een HTML cursus in. Sinsdien ben ik druk bezig met het internet en zit ik ongeveer meer dan een uur achter de PC.
sudo apt-get remove windows

Plaats reactie