Installatie lukt niet? Plotseling een foutmelding. Of weet je niet hoe iets werkt. Problemen met phpBB2 kun je in dit archief opzoeken.
Forumregels
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
-
nssn
Bericht
door nssn » 16 dec 2005, 18:29
Support template:
- Wat is het probleem? bij het posten of previewen van een plaatje krijg ik de melding: 'Not Acceptable. An appropriate representation of the requested resource /board/posting.php could not be found on this server.
Apache/2.0.51 (Fedora) Server at http://www.oeverloos.net Port 80'
Wanneer ontstond het probleem? zojuist. Maar het is niet de 1e keer. 2 weken geleden het probleem nogal rigoreus opgelost door phpbb opnieuw te installeren. Heeft het vanaf die tijd goed gedaan, tot vandaag.
Adres van je forum: http://www.oeverloos.net
Geïnstalleerde mods:-
Huidige template:subsilver
phpBB versie: 2.0.18
Host:digitalus.nl
Heb je onlangs een mod of stijl geïnstalleerd?Subgreen. lijkt me geen aanleiding voor dit probleem.
Heb je gezocht naar een antwoord?ja.
Overige opmerkingen:
Frustrerend probleem. omdat ik niet weet of 't nou aan phpbb ligt of aan m'n host..
oeverloos is een gesloten forum. Mocht hier iemand iets willen testen maak ik graag een test-topic aan.
Alvast bedankt

-
Bee
Bericht
door Bee » 16 dec 2005, 18:31
Een 406 foutmelding is wel heel zeldzaam, en dit probleem ook. Ik denk dat je het eerder moet zoeken bij de serversoftware (dat is niet de recenste versie, dat is 2.2.0)
... Maar ik modereer (nog) niet.
-
nssn
Bericht
door nssn » 16 dec 2005, 19:37
Dankje Bee.
Zal ze maandag eens bellen.
-
nssn
Bericht
door nssn » 22 dec 2005, 23:20
En opgelost!
(Wel netjes als ik dat effe post. Levert die zoekfunctie in de toekomst misschien wat nuttigs op).
Fout lag bij m'n host. Versie van apache is ok, maar de security-settings ofzo stonden niet goed ingesteld.