- Wat is het probleem?
Ik wil de default taal van mijn forum instellen op dutch. dit lukte me niet. Het config scherm bleef maar op "Albanian" Staan en het forum was in het engels. Door de nederlandse taal module te plaatsen in de lang_english map werd het toch nederlands. Dus op de een of andere manier was de taal wel op "engels" ingesteld maar het configscherm blijft maar Albanian weergeven ondanks dat ik het probeer te wijzigen en de wijzigingen op te slaan
Wanneer ontstond het probleem? Volgens mij vanaf het begin dat ik aan het configureren ben geslagen
Adres van je forum: http://
Geïnstalleerde mods: geen
Huidige template:FIsubsilver met een aangepaste css voor wat betreft kleuren en lettertypes
phpBB versie: 2.0.18
Host:
Heb je onlangs een mod of stijl geïnstalleerd?nee
Heb je gezocht naar een antwoord?JA[/list
Overige opmerkingen: Ben benieuwd of dit een bekend fenomeen is en hoor graag wat ik er aan zou kunnen doen
Taal blijft op albanian staan in admin config panel
Forumregels
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.

Taal blijft op albanian staan in admin config panel
Support template:
ik heb nu wel alle overbodige talen verwijderd en alleen nog dutch, english (met nl taal bestanden) en German erin staan. Maar als men nog niet is geregistreerd of is uitgelogd, dan is de taal in het engels en ik wil hem ALTIJD in het nederlands, ook als men nog moet registreren....
Dit laatste is overigens pas sinds de update van 2.0.16 naar 2.0.18 en staat min of meer los van het niet kunnen veranderen van de default taal in het config scherm....
Dit laatste is overigens pas sinds de update van 2.0.16 naar 2.0.18 en staat min of meer los van het niet kunnen veranderen van de default taal in het config scherm....
ok heb de talen allemaal verwijderd en 2 verse language mappen geupload Dutch en english.
nu heb ik dat het forum pas nederlands wordt na het inloggen . Ervoor is het in het Engels onafhankelijk van wat er in de config wordt gekozen.
Ik heb dit nu wederom opgelost door de dutch bestanden in de map english te plaatsen. Nu is het altijd NL, behalve de datumnotatie, waar kan ik dat veranderen?
nu heb ik dat het forum pas nederlands wordt na het inloggen . Ervoor is het in het Engels onafhankelijk van wat er in de config wordt gekozen.
Ik heb dit nu wederom opgelost door de dutch bestanden in de map english te plaatsen. Nu is het altijd NL, behalve de datumnotatie, waar kan ik dat veranderen?
Je laatste bezoek was op Wed Dec 14, 2005 11:22 pm
Het is nu Wed Dec 14, 2005 11:24 pm
In het administratiepaneel en je eigen profiel
Is dag + uur en minuten
Hetzelfde + seconden
Code: Selecteer alles
D d M Y, G:i
Code: Selecteer alles
D d M Y, G:i:s
... Maar ik modereer (nog) niet.