Géén inlogsysteem, kan dat ook?
Forumregels
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.

Géén inlogsysteem, kan dat ook?
Haai allen, ben helemaal nieuw met phpbb. Ik heb het allemaal geinstalleerd en het werkt prima. Alleen nou zou ik willen dat de optie inloggen compleet verdwijnt. Ik ga dit forum namelijk in een intranet hangen en alle mensen die op dat intranet kunnen mogen schrijven op het forum en ik wil niet dat ze zich eerst moeten registreren. Is dat met phpbb mogelijk?
Alvast bedankt voor jullie reactie!
Alvast bedankt voor jullie reactie!
In de template is het mogelijk om de inlogformulieren eruit te halen, indien gewenst. Overall_header.tpl voor de links, en index_body.tpl voor de loginbox op de index.
Let op, een beheerder heeft wel een account nodig, evenals een moderator!
PS: templatebestanden staan in /templates/subSilver/
Let op, een beheerder heeft wel een account nodig, evenals een moderator!
PS: templatebestanden staan in /templates/subSilver/
... Maar ik modereer (nog) niet.
Klasse!! Ik ben al aardig aan het klussen geweest en het inloggebeuren is er helemaal uit!! Top!!
Heb alleen nog 1 vraagje, kom er even niet uit waar ik dat moet zoeken. Omdat je voor de admin wel moet inloggen (logisch!) ben ik zegmaar altijd ingelogd. Als ik nu een bericht achterlaat in het forum, zie je bij het forum overzicht dat ik de laatste ben geweest die een bericht heeft geplaatst. Nou staat er een link onder mijn naam die je dan vervolgens leid naar de profile-pagina. Deze link wil ik verwijderen zodat je alleen mijn naam ziet. Waar kan ik dat vinden/verwijderen.
Het heeft denk ik iets te maken met: topicrow.LAST_POST_AUTHOR
Uiteraard geld het ook voor topicrow.TOPIC_AUTHOR, maar dat zal denk ik wel op de zelfde manier gaan!!
Groetjes Loeserd
Heb alleen nog 1 vraagje, kom er even niet uit waar ik dat moet zoeken. Omdat je voor de admin wel moet inloggen (logisch!) ben ik zegmaar altijd ingelogd. Als ik nu een bericht achterlaat in het forum, zie je bij het forum overzicht dat ik de laatste ben geweest die een bericht heeft geplaatst. Nou staat er een link onder mijn naam die je dan vervolgens leid naar de profile-pagina. Deze link wil ik verwijderen zodat je alleen mijn naam ziet. Waar kan ik dat vinden/verwijderen.
Het heeft denk ik iets te maken met: topicrow.LAST_POST_AUTHOR
Uiteraard geld het ook voor topicrow.TOPIC_AUTHOR, maar dat zal denk ik wel op de zelfde manier gaan!!
Groetjes Loeserd