Wilde kleur aanpassen, nu is alles zwart !

Installatie lukt niet? Plotseling een foutmelding. Of weet je niet hoe iets werkt. Problemen met phpBB2 kun je in dit archief opzoeken.
Forumregels

Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
phpBB2.0.x
Gesloten
ratseltjes

Wilde kleur aanpassen, nu is alles zwart !

Bericht door ratseltjes » 07 sep 2005, 11:12

Ik ben een groentje :oops: op het gebied van forum's en pc's
nu wilde ik dus mijn forum een andere kleur geven en dat leek een keer goed te gaan want het was een soort groen en daarna was dat groene rood, ik wilde kijken welke kleuren er nog meer waren en hoe dat eruit zag maar deed iets verkeerd en nu is alles zwart en kan ik niets meer lezen :cry: en dus weet ik niets te vinden zodat ik kan proberen het terug te zetten in normale kleur want ook mijn administratie paneel is helemaal zwart :oops: :cry:

Wat moet ik nu doen ?

ratseltjes

Bericht door ratseltjes » 07 sep 2005, 11:50

Nou, ik kan het zelf bijna niet geloven maar alles is weer okee :lol:

alles was zwart achtergrond en letters dus kon helemaal niets zien, maar dankzij het forum harrypotterfreaks heb ik met moeite alles weer okee gekregen.

op het forum harrypotterfreaks gebruiken ze zwarte letters op een zwarte achtergrond om te voorkomen dat mensen ongewenst Spoilers lezen en moet je dus het zwarte vlak selecteren om het te kunnen lezen want dan verschijnen de letters :wink:

Het volgende probleem was dat de letters van het administratie paneel zo miniscuul klein was dat het niet te lezen was dus moest ik stukje voor beetje alles selecteren en kopieren en op kladblok plakken waar de letters op leesbare grote kwamen te staan en na het uitpuzzelen welke kleine lettertjes er van het veranderen van de kleuren was kon ik toch nog alles weer goed krijgen :roll: :lol:

XP-Rene
Contacteer:

Bericht door XP-Rene » 07 sep 2005, 12:59

Gefeliciteerd :thumb:
KNAVIVO DIERENHULP
Stimuleer verdraagzaamheid. Wees eens wat vaker irritant.

Gesloten