Redirect Annonymous Users to Login
Forumregels
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.

Redirect Annonymous Users to Login
Hallo
Ik ben beheerder van een groot forum met leden. Nadat er een aantal weg zijn gegaan komen zij steeds terug en registreren met allerlei andere namen via anonymouse of een soort gelijk iets. Nu heb ik de mod "Redirect Annonymous Users to Login" Geinstalleerd maar deze werkt niet.
Kan iemand mij daarbij helpen, zodat dit niet meer mogelijk is.
Thanks
Will
Ik ben beheerder van een groot forum met leden. Nadat er een aantal weg zijn gegaan komen zij steeds terug en registreren met allerlei andere namen via anonymouse of een soort gelijk iets. Nu heb ik de mod "Redirect Annonymous Users to Login" Geinstalleerd maar deze werkt niet.
Kan iemand mij daarbij helpen, zodat dit niet meer mogelijk is.
Thanks
Will
-
raymondvlieland
- Contacteer:
-
raymondvlieland
- Contacteer:
-
Lontronics
Een combinatie van forum afschermen voor gasten en eventueel bannen van IP's middels een IP-banner.
Twee mods:
Forum afschermen voor gasten
Lontronics Advanced Proxydetect (met IP-banner) of Simpel proxy en IP-blocker script
Omdat ik me niet altijd helemaal aan de templates houd die op phpbb.nl gebruikt worden, adviseer ik deze mods alleen als je weet waar je mee bezig bent
Succes!
Jan
Twee mods:
Lontronics Advanced Proxydetect (met IP-banner) of Simpel proxy en IP-blocker script
Omdat ik me niet altijd helemaal aan de templates houd die op phpbb.nl gebruikt worden, adviseer ik deze mods alleen als je weet waar je mee bezig bent
Succes!
Jan
Opzich wel een goed idee maar wij hebben heel veel mee lezers die niet zijn geregistreerd en dit willen wij ook graag zo houden.Dus het forum afschermen voor gasten is geen optie voor ons. In iedergeval bedankt voor deze tip. :thumb:fast sjonny schreef:Een combinatie van forum afschermen voor gasten en eventueel bannen van IP's middels een IP-banner.
Twee mods:
Succes!
Jan
groet
Will