Houwdie,
Ik heb een gebruiker die met zijn nickname "black angel" wil inloggen, maar als ik dan het account wil activeren krijgt de gebruiker (en ik ook) de boodschap "geen toegang".
Hoe kan ik deze gebruiker activeren met zijn nickname zodat hij toch toestemming krijgt om op ons forum te komen.
Alvast bedankt voor de reacties.
Account geen toegang!!
Forumregels
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.

- De Grijze Buffel
- Contacteer:
Account geen toegang!!
Ciejoemeebieleeter, DGB.
-
Heb je al geprobeert van een nieuwe paswoord aan te vragen?
Mss dat het dan wel lukt.
Anders moet je eens kijken in het admin paneel, en check die gebruiker eens. eventueel kan je aan zijn profiel van daaruit iets aanpassen.
Een andere optie is om zijn/haar account te verwijderen en vervolgens weer aan te maken onder dezelfde naam.
Ik hoop dat je hier al iets mee hebt :thumb:
Mss dat het dan wel lukt.
Anders moet je eens kijken in het admin paneel, en check die gebruiker eens. eventueel kan je aan zijn profiel van daaruit iets aanpassen.
Een andere optie is om zijn/haar account te verwijderen en vervolgens weer aan te maken onder dezelfde naam.
Ik hoop dat je hier al iets mee hebt :thumb:
- De Grijze Buffel
- Contacteer:
-
Hoe zijn jullie er uiteindelijk achtergekomen?De Grijze Buffel schreef:Probleem is getackeld, de gebruiker had een wachtwoord dat uit twee delen bestond (lekker handig) dus eigenlijk twee wachtwoorden.
de gebruiker zelf die het zich herinnerde?
of op paswoord vergeten gedrukt of zo? (normaal gezien krijg je dan wel een nieuw paswoord) mja..
- De Grijze Buffel
- Contacteer: