phpBB : Critical Error >>> ik geeft het bijna op..

Installatie lukt niet? Plotseling een foutmelding. Of weet je niet hoe iets werkt. Problemen met phpBB2 kun je in dit archief opzoeken.
Forumregels

Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
phpBB2.0.x
Gesloten
pepper
Contacteer:

phpBB : Critical Error >>> ik geeft het bijna op..

Bericht door pepper » 17 jul 2003, 17:57

Bijna is het zover dan en zal ik de pogingen om PhpBB te installeren opgeven. Laatste poging is deze forum... Het probleem is nl. als volgt... :(

Ik download dus de laatste versie van PhpBB, pak deze uit naar een tijdelijke directory en FTP deze naar mijn host. Ga naar de URL en draai vervolgens de install pagina, overigens krijg ik op die pagina al een foutmelding van een plaatje linksboven in de hoek. :wink:

Na het installeren, kopieer ik de config.php handmatig op zijn plek die ik heb moeten d/l na het installeren. De dirs contrib en install worden verwijderd en dan wil ik dus de forum gaan draaien... ho maar dat dacht ik dus 10x ook al... maar helaas krijg ik een of andere foutmelding... :cry:

phpBB : Critical Error

Could not open subSilver template config file

DEBUG MODE

Line : 325
File : /home/sites/site58/web/phpbb2/includes/functions.php
Wat ik ook doe, ik schiet er niks mee op. Begrijp ook eerlijk niet meer wat ik fout doe en misschien omdat ik het nu al zo vaak heb gedaan dat ik het niet meer zie. Weet iemand misschien waar deze foutmelding aan ligt ???

Alvast bedankt, een radeloze Pepper :cry:
"Er zijn meer miskende domkoppen dan miskende genieën." :D

matel
Contacteer:

Bericht door matel » 17 jul 2003, 19:26

ManyLinks website
ManyThings Forum Kom en wordt ook lid!
Afbeelding

FlorisD
Contacteer:

Bericht door FlorisD » 17 jul 2003, 19:34

matel schreef:Zoek en gij zult vinden :wink:

http://www.phpbb.nl/phpBB/viewtopic.php ... ate+config
Dat is toch wel weer een beetje anders, hoor!

Verzeker je ervan dat er in de map templates een map subSilver staat, waarin een bestand zit genaamd subSilver.cfg (let op de hoofdletters!!!). Het zou dan moeten werken.

Anders zou je nog kunnen proberen om PhpBB opnieuw te downloaden vanaf http://www.phpbb.com of mijn handleiding (zie link hieronder) te gebruiken.
MessageBoard.nl, gratis phpBB forum hosting

Gesloten