Hulp nodig bij een modificaties of op zoek naar een MOD? Bekijk ons archief. Support wordt helaas niet meer verleend.
Forumregels
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
-
stormyweather
-
Contacteer:
Bericht
door stormyweather » 12 aug 2005, 12:38
Code: Selecteer alles
## MOD Title: Blank Template MOD
## MOD Author: Poupoune < poupoune@phpbb-fr.com > (N/A) http://php-tools.org/poupoune/
## MOD Author, Secondary: psychowolfman < admin@saskmetal.com > (Brent Upton) N/A
## MOD Description: An easy way to add a blank page to your forum
## MOD Version: 2.0.0
Deze mod heb ik onlangs geinstalleerd en het biedt veel interessante mogelijkheden heb ik gemerkt. ik wil er dus verder mee gaan experimenteren maar eerst wil ik graag een obstakel uit de weg ruimen.
Dit obstakel bestaat eruit dat wanneer ik uit het uitrolmenuutje een pagina kies en deze wil zien, ik de volgende informatie krijg: Sorry, but only Registered users can access this page. Dit terwijl ik ingelogd ben als admin met alle rechten vandien en de toegankelijkheid van de pagina op all heb gezet. Wat kan dat zijn? Met forumpermissies heeft dit niks te maken lijkt mij en bovendien heb ik alle permissies daarvan.
-
stormyweather
-
Contacteer:
Bericht
door stormyweather » 18 aug 2005, 20:46
Bovenstaand probleem bestaat nog steeds, maar laat ik iets gedetailleerder zijn: Ik ben ingelogd als administrator met alle rechten vandien, het bewerken van die pagina gaat prima en de toegang heb ik op all gezet. Maar wanneer ik deze pagina nu wil zien in de forumindex via het uitrolmenuutje krijg ik de melding: Sorry, but only Registered users can access this page. Ook blijk ik dan uitgelogd te zijn. Gek word ik ervan, wat kan dat toch zijn??
-
Bee
Bericht
door Bee » 18 aug 2005, 21:06
Bij het rolluit menuutje, wordt denk ik de sessie niet correct meegenomen. Links worden daarom in php als variabelen omgezet, zodat ze met de functie append_sid() een eventuele sessie kunnen meegeven.
... Maar ik modereer (nog) niet.