Kan geen tekst selecteren bij maken nieuw bericht.
Forumregels
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.

Kan geen tekst selecteren bij maken nieuw bericht.
Hallo,
als ik (of een member) een nieuw bericht wil typen en ik wil een stuk tekst selecteren gaat dat niet. Als je met de muis erover gaat terwijl je de knop ingedrukt houdt dan zie je alleen de eerste letter verkleuren maar eigenlijk wordt die niet eens geselecteerd, want je kan em niet kopieren.
Verder kan je ale tekst wel selecteren, alleen niet bij het maken en bewerken van de message body. Zelfs het onderwerps vak kan je wel tekst selecteren.
Weet iemand mischien in welk bestand ik hiervoor moet kijken of mischien een directe oplossing.
Alvast bedankt
als ik (of een member) een nieuw bericht wil typen en ik wil een stuk tekst selecteren gaat dat niet. Als je met de muis erover gaat terwijl je de knop ingedrukt houdt dan zie je alleen de eerste letter verkleuren maar eigenlijk wordt die niet eens geselecteerd, want je kan em niet kopieren.
Verder kan je ale tekst wel selecteren, alleen niet bij het maken en bewerken van de message body. Zelfs het onderwerps vak kan je wel tekst selecteren.
Weet iemand mischien in welk bestand ik hiervoor moet kijken of mischien een directe oplossing.
Alvast bedankt
goh het is wel raar dat ik het op andere fora wel kan en dat de andere gebruikers van mijn forum er ook last van hebben. En dat het alleen met bericht typen is en niet in bijvoorbeeld de onderwerp balk. dus dat het aan mijn computer ligt gaat niet echt op dan.
Dus dat het aan het template ligt dat geloof ik wel, maar waar moet ik het zoeken dan?
Dus dat het aan het template ligt dat geloof ik wel, maar waar moet ik het zoeken dan?
nou , dan ben je de enige,mazzelaar 8) ik krijg steeds pm's waneer dit probleem opgelost is. Ieder ander kan alleen zijn getypte bericht selecteren met ctrl-a . beetje irri als je dus alleen 1 zin wil selecteren he.
ik bedoel dus echt terijl je een bericht aan het typen bent he niet als je al op submit hebt geklikt en je bericht daarna leest.
Heb net effe ene vriend gevraagd of hij het effe wou proberen en kijken wat er gebeurde, maar bij hem kon het ook niet.
Ik heb ook sterk vermoeden dat er iets in de template scripts niet goed zit, maar ik zou niet weten waar ik naar zou moeten zoeken.
gr
ik bedoel dus echt terijl je een bericht aan het typen bent he niet als je al op submit hebt geklikt en je bericht daarna leest.
Heb net effe ene vriend gevraagd of hij het effe wou proberen en kijken wat er gebeurde, maar bij hem kon het ook niet.
Ik heb ook sterk vermoeden dat er iets in de template scripts niet goed zit, maar ik zou niet weten waar ik naar zou moeten zoeken.
gr
phpBB 2.0.10
Heel snel updaten, of je wil dat je forum gehackt wordt!
Zoek in templates/ezHyperShadow/posting_body.tpl
En verwijder uit deze code
Die houdt het tegen in IE. In Opera heb ik er geen last van.
Zoek in templates/ezHyperShadow/posting_body.tpl
Code: Selecteer alles
<textarea name="message" rows="15" cols="35" wrap="virtual" style="width:450px" tabindex="3" class="post" onselect="storeCaret(this);" onclick="storeCaret(this);" onkeyup="storeCaret(this);"></textarea>Code: Selecteer alles
onselect="storeCaret(this);"... Maar ik modereer (nog) niet.