install gelukt, maar krijg error

Installatie lukt niet? Plotseling een foutmelding. Of weet je niet hoe iets werkt. Problemen met phpBB2 kun je in dit archief opzoeken.
Forumregels

Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
phpBB2.0.x
Gesloten
bdeprez

install gelukt, maar krijg error

Bericht door bdeprez » 28 jun 2005, 22:03

Hallo iedereen,

de install van phpbb is gelukt maar krijg bij het openen van install.php volgende errors:

Warning: main(./../extension.inc): failed to open stream: No such file or directory in D:\Pages\phpBB2\install\install.php on line 297
Warning: main(): Failed opening './../extension.inc' for inclusion (include_path='.;C:\php5\pear') in D:\Pages\phpBB2\install\install.php on line 297
Warning: main(./../includes/constants.): failed to open stream: No such file or directory in D:\Pages\phpBB2\install\install.php on line 305
Warning: main(): Failed opening './../includes/constants.' for inclusion (include_path='.;C:\php5\pear') in D:\Pages\phpBB2\install\install.php on line 305
Warning: main(./../includes/functions.): failed to open stream: No such file or directory in D:\Pages\phpBB2\install\install.php on line 306
Warning: main(): Failed opening './../includes/functions.' for inclusion (include_path='.;C:\php5\pear') in D:\Pages\phpBB2\install\install.php on line 306
Warning: main(./../includes/sessions.): failed to open stream: No such file or directory in D:\Pages\phpBB2\install\install.php on line 307
Warning: main(): Failed opening './../includes/sessions.' for inclusion (include_path='.;C:\php5\pear') in D:\Pages\phpBB2\install\install.php on line 307

Ik heb een eigen server opgezet (PHP 5.0.4) en heb alle bestanden netjes in de webpagina directory gezet... de bestanden die blijken te ontbreken staan dus wel degelijk op de juiste plaats...

Heeft iemand enig idee?

Hartelijk bedankt op voorhand,
Bernard.

ElbertF
Contacteer:

Bericht door ElbertF » 28 jun 2005, 22:05

Downgraden naar PHP4, weet niet of het er mee te maken heeft maar het is bekend dat het conflicten opleverd (PHP5 <-> phpBB).

bdeprez

Bericht door bdeprez » 28 jun 2005, 22:16

Spambot schreef:Downgraden naar PHP4, weet niet of het er mee te maken heeft maar het is bekend dat het conflicten opleverd (PHP5 <-> phpBB).
Zonet geprobeerd en inderdaad, probleem opgelost.

FANTASTISCH!!!

Hartelijk bedankt voor de héél snelle reactie!

Bernard.

ElbertF
Contacteer:

Bericht door ElbertF » 28 jun 2005, 22:23

Oef, 2 minuten.. Ik word traag.

ik ben gek

Bericht door ik ben gek » 28 jun 2005, 22:24

altijd online zijn ! helpt wel maar of je het kan?

Gesloten