Probleem registratie HELP!!

Installatie lukt niet? Plotseling een foutmelding. Of weet je niet hoe iets werkt. Problemen met phpBB2 kun je in dit archief opzoeken.
Forumregels

Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
phpBB2.0.x
Gesloten
arcooverbeek

Probleem registratie HELP!!

Bericht door arcooverbeek » 19 jun 2003, 14:10

Beste mensen ik heb het volgend probleem ik heb een forum op mijn site uiteraard phpbb maare nu is het zo zodra een gast zich regristreerd krijg ik de volgend fout melding :cry: :(

*
Warning: fsockopen, pfsockpen, show_source, php_uname, ini_get, ini_alter, ini_restore, ini_set, getrusage, mysql_list_dbs, get_current_user, set_time_limit, getmyuid, getmypid, dl, leak, listen, chown, chmod, chgrp, realpath, tmpfile, link() has been disabled for security reasons in /data/members/free/tripod/nl/w/i/n/windturbineslopik/htdocs/phpBB2/includes/smtp.php on line 111

Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /data/members/free/tripod/nl/w/i/n/windturbineslopik/htdocs/phpBB2/includes/smtp.php:111) in /data/members/free/tripod/nl/w/i/n/windturbineslopik/htdocs/phpBB2/includes/page_header.php on line 474

Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /data/members/free/tripod/nl/w/i/n/windturbineslopik/htdocs/phpBB2/includes/smtp.php:111) in /data/members/free/tripod/nl/w/i/n/windturbineslopik/htdocs/phpBB2/includes/page_header.php on line 476

Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /data/members/free/tripod/nl/w/i/n/windturbineslopik/htdocs/phpBB2/includes/smtp.php:111) in /data/members/free/tripod/nl/w/i/n/windturbineslopik/htdocs/phpBB2/includes/page_header.php on line 477

Could not connect to smtp host : : DEBUG MODELine : 113File : /data/members/free/tripod/nl/w/i/n/windturbineslopik/htdocs/phpBB2/includes/smtp.ph

*
weet iemand toevallig wat dit inhound en wat hiet tegen kan doen
ik heb nog een klein beetje haast ook wat het onderwerp waar mijn site over gaat is bijna verlopen

:cry: :cry: dus HELP!!! :cry: :cry:

FlorisD
Contacteer:

Bericht door FlorisD » 19 jun 2003, 14:14

Je hebt waarschijnlijk SMTP aangezet in de administratie. Als je dit uitzet (Admin -> tabblad Configuratie -> onderaan deze pagina) zou het weer goed moeten werken, tenzij je provider je verplicht om dit in te vullen, wat ik niet denk.
MessageBoard.nl, gratis phpBB forum hosting

arcooverbeek

bijna gelukt

Bericht door arcooverbeek » 19 jun 2003, 15:22

Heel erg bedankt voor je antwoord er is al een heele hoop opgelost volgens mij.
Maar er blijft zich nog steeds een fout voor doen alle vorgie fouten zijn weg maar nu krijg ik dit bericht

*
Failed sending email :: PHP :: 0

DEBUG MODE

Line : 246
File : /data/members/free/tripod/nl/w/i/n/windturbineslopik/htdocs/phpBB2/includes/emailer.php

*
:cry: :cry: HELP :cry: :cry:

timgoud

Bericht door timgoud » 19 jun 2003, 15:46

Lycos fout standart

arcooverbeek

fout standaard??

Bericht door arcooverbeek » 19 jun 2003, 16:06

Is er geen manier om dit weg te krijgen ??
kunnen mensen zich wel aanmelden op deze manier dan?????? :shock: :?

Leipo
Contacteer:

Bericht door Leipo » 19 jun 2003, 16:23

No thing..
Dit is niet standaard hoor..
Heb je een betaalde of gratis host..??
[+] Isento at DeviantArt

FlorisD
Contacteer:

Bericht door FlorisD » 19 jun 2003, 16:30

Leipo schreef:No thing..
Dit is niet standaard hoor..
Heb je een betaalde of gratis host..??
File : /data/members/free/tripod/nl/w/i/n/windturbineslopik/htdocs/phpBB2/includes/emailer.php
Lycos gratis dus.

Verder heb ik geen idee hoe dit op te lossen. Misschien zit er een foutje in het forum door de nieuwe 2.0.5 release icm Lycos? :?
MessageBoard.nl, gratis phpBB forum hosting

John_de_Vries
Contacteer:

Bericht door John_de_Vries » 19 jun 2003, 17:15

[off]
Wat is eraan de hand bij timgoud.tk?
Je naam is weer vrij.
[/off]

Gesloten