Den meester der phpbb modden
Forumregels
Dit forum is voor alle zinnige gesprekken buiten phpBB om. Discussies en gesprekken over interessante onderwerpen.
Een nieuw onderwerp moet..:
Dit forum is voor alle zinnige gesprekken buiten phpBB om. Discussies en gesprekken over interessante onderwerpen.
Een nieuw onderwerp moet..:
- uiteraard voldoen aan de algemene voorwaarden
- niet passen in de gewone supportfora
- interessante zijn voor het overgrote deel van onze gebruikers
- een neutrale of positieve ondertoon hebben
- anders zijn dan bestaande onderwerpen
Den meester der phpbb modden
Wie zou de phpbb modder van de eeuw zijn? :p van NL? Ik ben heir niet zo lang dus k weet het niet maar wie weet wel? -_-
Zou ik zo verschrikkelijk egoïstisch mogen zijn om mijzelf te nomineren
Ik heb heel erg veel mods getest op mijn eigen server, en dat allemaal handmatig geinstalleerd. Categories Hierarchy 2.1.1, Profile Control Panel, Advanced Dungeons & Rabbits, en enkele hele grote add-ons hiervoor. Veel van deze mods hebben hele kleine aanpassingen gekregen van mij, zodat de code iets compacter en soms beter leesbaar is.
En daarnaast zit ik bij veel van de mods onder de opgegeven installatietijd. PCP geeft 40 minuten, ik had 25 nodig, CH 2.1 heeft 2 uur nodig, ik had ongeveer 75 minuten nodig.

Ik heb heel erg veel mods getest op mijn eigen server, en dat allemaal handmatig geinstalleerd. Categories Hierarchy 2.1.1, Profile Control Panel, Advanced Dungeons & Rabbits, en enkele hele grote add-ons hiervoor. Veel van deze mods hebben hele kleine aanpassingen gekregen van mij, zodat de code iets compacter en soms beter leesbaar is.
En daarnaast zit ik bij veel van de mods onder de opgegeven installatietijd. PCP geeft 40 minuten, ik had 25 nodig, CH 2.1 heeft 2 uur nodig, ik had ongeveer 75 minuten nodig.
... Maar ik modereer (nog) niet.
Ja zeker weten, ik ga voor de volle 100% voor Rens hoor, zelf mods gemaakt en grondlegger voor vele forums die dezelfde status willen bereiken.bee schreef:Zou ik zo verschrikkelijk egoïstisch mogen zijn om mijzelf te nomineren![]()
Erg veel mods gemaakt, een aantal flink aangepast (zoals shoutbox enzo) en daanaast heeft hij ontzettend veel kennis van php zelf, ik ga dus voor Rens/Mosymuis.

Barki.nl
Nóg wel, hij gaat straks het warning systeem maken.mosymuis schreef:Waarom Bart, als ik vragen mag?Stef schreef:BartvB, maar die mod niet die bouwt het zelf.Bokt is nou niet bepaald drastisch verbouwd, en aan phpBB3 heeft hij maar 136 regels meegeschreven...
Alleen de dát hij al meewerkt, maakt hij voor mij al de beste.
pff
modder ofzo ik vind dat ierdereen zijn eigenheid wel heeft ... sommige zijn beter dan de rest haaaaaaaaaaaamosychuuu ....
// offtopic
trouwens mosy == rens ?

// offtopic
trouwens mosy == rens ?
mee eens :thumb:jh0nny schreef: Ja zeker weten, ik ga voor de volle 100% voor Rens hoor, zelf mods gemaakt en grondlegger voor vele forums die dezelfde status willen bereiken.
Erg veel mods gemaakt, een aantal flink aangepast (zoals shoutbox enzo) en daanaast heeft hij ontzettend veel kennis van php zelf, ik ga dus voor Rens/Mosymuis.
Mag ik zeggen dat ik daar weinig bijzonder aan vind? Ik zit ook altijd standaard onder de aangegeven installatie tijd...bee schreef:Zou ik zo verschrikkelijk egoïstisch mogen zijn om mijzelf te nomineren![]()

Sommige mensen zijn gewoon handiger met stukken code herkennen andere hebben er wat meer tijd voor nodig, dit heeft geen invloed op je kwaliteiten als modder

-=|Rik|=- kan schadelijk zijn voor de gezondheid.
Krijg toch allemaal de kolere, val voor mijn part allemaal dood.
Krijg toch allemaal de kolere, val voor mijn part allemaal dood.