In support is er een topic over de uitvoeringstijden bij mods. Zelf schrijf ik soms een mod, en ik bepaal de tijd door de mod daarna zelf uit te voeren. Nou zei iemand, je weet dan precies wat je moet doen(Weet zou gauw geen naam

). Dit ben ik niet met deze persoon eens. Tijdens dit uitvoeren, herschrijf ik soms mijn complete mod op bepaalde delen, en dit tel ik gewoon mee. Meestal is de tijd bij mijn mods, vrij hoog. Ook vraag ik regelmatig aan mensen, die absoluut niks van php(bb), afweten, of zij voor mij hem uitvoeren. (Dit zijn dus geen leden hier van het forum, maar bijvoorbeeld mensen uit mijn klas, die dan zo'n mod doen, en zeggen hoelang ze hier mee bezig zijn, en kijken of zij het snappen. Hierbij geef ik ze dan als punten hoe het mod de tut uit de kb hier).
Ik ben het er dus niet mee eens tot er wordt gezegt dat de tijden te laag door mij worden ingeschat.
Wat vind jij er nou van, hoe kunnen mod auteurs het beste bepalen hoe lang er over een mod wordt gedaan, en wie ze het beste als graadmeter kunnen gebruiken. Een beginner een normale gebruiker, of een gevordede gebruiker. Ik ben hier ondertussen erg beniewd naar.