phpbb2 gebruiken als nieuwsproggie

Installatie lukt niet? Plotseling een foutmelding. Of weet je niet hoe iets werkt. Problemen met phpBB2 kun je in dit archief opzoeken.
Forumregels

Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
phpBB2.0.x
Gesloten
nikibh
Contacteer:

phpbb2 gebruiken als nieuwsproggie

Bericht door nikibh » 08 nov 2002, 21:20

Hey

Kan iemand mij vertellen hoe ik met het phpbb2 forum nieuws kan posten op mijn website. Dus je maakt eerst een categorie nieuws aan op je forum. Daarin komen al je posts. Maar hoe kan ik al deze posts laten verschijnen op me gewone website? Welk script word daar gebuikt voor of hoe doe je dat? Kan iemand mij verder helpen?

Niki

trinitron
Contacteer:

Re: phpbb2 gebruiken als nieuwsproggie

Bericht door trinitron » 09 nov 2002, 15:38

nikibh schreef:Hey

Kan iemand mij vertellen hoe ik met het phpbb2 forum nieuws kan posten op mijn website. Dus je maakt eerst een categorie nieuws aan op je forum. Daarin komen al je posts. Maar hoe kan ik al deze posts laten verschijnen op me gewone website? Welk script word daar gebuikt voor of hoe doe je dat? Kan iemand mij verder helpen?

Niki
Ik weet niet hoe je dat kan doen, maar een goede optie ervoor weet ik wel. Je kan naast je forum een portal hebben te draaien. Een goed voorbeeld van een mooie portal is http://smartor.is-root.com . Ik heb de nederlandse handleiding hiervoor nog niet helemaal klaar en de nederlandse taal ook nog niet. Maar.... deze komt binnenkort. Ik ben er namelijk nog druk mee bezig.

En mocht je nog vragen hebben, wacht er niet mee maar stel ze meteen ;)

Trinitron

weppiemaster
Contacteer:

Bericht door weppiemaster » 03 jan 2003, 17:00

Kun je me wat meer info geven over zo'n portal?
Klinkt wel interresant als ik http://smartor.is-root.com bekijk
Met vriendelijke groet,
Roy van Lieshout

Gesloten