Kan niet registreren (na install van mod)

Installatie lukt niet? Plotseling een foutmelding. Of weet je niet hoe iets werkt. Problemen met phpBB2 kun je in dit archief opzoeken.
Forumregels

Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
phpBB2.0.x
Gesloten
Erik.B

Kan niet registreren (na install van mod)

Bericht door Erik.B » 02 jun 2003, 15:58

Ik heb net een heel nieuw board inelkaar zitten zetten eerst alle mods erop dan uploaden. en SQL database toevoegen waar dat nodig was, dit heb ik volgens beschrijving gedaan.
Ik heb de Realname en Gender mod er ook bij gedaan deze betreffen het registreren.. Als ik me nu wil registreren en vul alles netjes en druk op 'ok' dan krijg ik de melding dat ik 'alle verplichte velden moet invullen'
http://home.hccnet.nl/berkhout.1/usercp_register.php dat is mijn usercp_register.php daar zit volgens mij de fout in maar ik kan het absoluut niet vinden...

wie kan mij helpen

FlorisD
Contacteer:

Bericht door FlorisD » 02 jun 2003, 16:02

Waarschijnlijk heb je de template niet (goed) aangepast, en daardoor heb je verschillende velden niet staan, dus kan je die ook niet invullen.

Ik denk dat daar die foutmelding vandaan komt.

Je kan proberen die mods opnieuw te installeren of om een kijkje te nemen op het forum van phpbbhacks.com of de maker van de mod om te kijken of er meer problemen mee zijn.
MessageBoard.nl, gratis phpBB forum hosting

Erik.B

Bericht door Erik.B » 02 jun 2003, 16:15

Nee je ziet het verkeerd die velden die zijn er wel. En die heb ik dan ookwel ingevuld. Maar ik denk eerlijk gezecht zelf dat er of iets is fout gegaan bij het toevoegen in de SQL database.. of dat er iets is fout gegaan tijdens het editen in de usercp_register.php

FlorisD
Contacteer:

Bericht door FlorisD » 02 jun 2003, 16:48

Erik.B schreef:Nee je ziet het verkeerd die velden die zijn er wel. En die heb ik dan ookwel ingevuld. Maar ik denk eerlijk gezecht zelf dat er of iets is fout gegaan bij het toevoegen in de SQL database.. of dat er iets is fout gegaan tijdens het editen in de usercp_register.php
Dan kan ik als enige remedie geven die mods opnieuw installeren.

Een betere optie weet ik zo niet.
MessageBoard.nl, gratis phpBB forum hosting

Gesloten