problemen met avatars !
Forumregels
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.

-
DJ_Olli
problemen met avatars !
hoi,
kan iemand mij helpen?
Bij elke keuze die ik aanvink ivm de avatars toe te staan, krijg ik deze foutmelding :
Fatal error: Call to undefined function: user_avatar_upload() in /home/www/devijfvate.freecoolsite.com/phpBB2/includes/usercp_register.php on line 463
of
Fatal error: Call to undefined function: user_avatar_url() in /home/www/devijfvate.freecoolsite.com/phpBB2/includes/usercp_register.php on line 479
Aub wat moet ik doen ?
Greetz
kan iemand mij helpen?
Bij elke keuze die ik aanvink ivm de avatars toe te staan, krijg ik deze foutmelding :
Fatal error: Call to undefined function: user_avatar_upload() in /home/www/devijfvate.freecoolsite.com/phpBB2/includes/usercp_register.php on line 463
of
Fatal error: Call to undefined function: user_avatar_url() in /home/www/devijfvate.freecoolsite.com/phpBB2/includes/usercp_register.php on line 479
Aub wat moet ik doen ?
Greetz
-
DJ_Olli
ja sorry mensen hier ben ik weer,
dit is de foutmelding dat ik krijg als ik de gallery wil bekijken :
Fatal error: Call to undefined function: display_avatar_gallery() in /home/www/devijfvate.freecoolsite.com/phpBB2/includes/usercp_register.php on line 821
Het rare is, dat als ik via management ga in het adminpanel, kan ik wel avatars toekennen.
Aub help me even.

dit is de foutmelding dat ik krijg als ik de gallery wil bekijken :
Fatal error: Call to undefined function: display_avatar_gallery() in /home/www/devijfvate.freecoolsite.com/phpBB2/includes/usercp_register.php on line 821
Het rare is, dat als ik via management ga in het adminpanel, kan ik wel avatars toekennen.
Aub help me even.
-
Mandrake Linux
- Contacteer:
-
DJ_Olli