Eigen logo in style verwerken

Hulp nodig bij een stijl? Voor zowel XHTML/CSS als grafische vragen uiteraard gerelateerd aan phpBB2. Support wordt helaas niet meer verleend.
Forumregels

Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
phpBB2.0.x
Gesloten
Arrnie Godschalk
Contacteer:

Eigen logo in style verwerken

Bericht door Arrnie Godschalk » 16 feb 2005, 14:07

Ik kan het volgende nergens vinden: Hoe kan ik een eigen logo plaatsen, zodat bovenaan in onze forum het logo verschijnt. Kan dit via css of anders, hoe doe ik dit via het stijlen management voor onze template.

Alvast mijn dank!

The Sting

Re: Eigen logo in style verwerken

Bericht door The Sting » 16 feb 2005, 14:17

Arrnie Godschalk schreef:Ik kan het volgende nergens vinden: Hoe kan ik een eigen logo plaatsen, zodat bovenaan in onze forum het logo verschijnt. Kan dit via css of anders, hoe doe ik dit via het stijlen management voor onze template.

Alvast mijn dank!
Makkelijkste is je eigen logo de naam logo_phpBB.gif te geven en die in de template\naam template\image tezetten.
Met groet, The Sting

LoYaL
Contacteer:

Re: Eigen logo in style verwerken

Bericht door LoYaL » 21 feb 2005, 22:25

The Sting schreef:
Arrnie Godschalk schreef:Ik kan het volgende nergens vinden: Hoe kan ik een eigen logo plaatsen, zodat bovenaan in onze forum het logo verschijnt. Kan dit via css of anders, hoe doe ik dit via het stijlen management voor onze template.

Alvast mijn dank!
Makkelijkste is je eigen logo de naam logo_phpBB.gif te geven en die in de template\naam template\image tezetten.
Dat is niet zo erg hoor, je kan het altijd veranderen in overall_header.tpl
http://www.rappersonline - voor al je online rapmovies + downloads !

Gesloten