Plotselinge fout in includes/template :S

Installatie lukt niet? Plotseling een foutmelding. Of weet je niet hoe iets werkt. Problemen met phpBB2 kun je in dit archief opzoeken.
Forumregels

Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
phpBB2.0.x
Gesloten
Peacemaker

Plotselinge fout in includes/template :S

Bericht door Peacemaker » 15 feb 2005, 18:47

IK heb al 2 weken 2 nieuwe scripts draaiend op mijn website, namelijk het topposter script en het laatste 5 topics script.

Maar van de ene op de andere dag kreeg ik deze fout in de laatste5topics box en de topposters box is gewoon verdwenen :S.
Fatal error: Cannot redeclare class template in /var/www/html/phpBB2/includes/template.php on line 30
En dit staat vervolgens op line 30 en 31 van includes/template.php:
class Template {
var $classname = "Template";
Ik heb helemaal niets aan de code veranderd, en heb ook geen MODS op mijn forum geinstalleerd, verder ben ik ook niet in eht admin panel geweest en is er in de tussentijd alleen maar gepost :?

http://www.tck-clan.co.uk/13centkillers.php

Kan iemand mij helpen,
bij voorbaar dank, Vincent

Paul
Beheerder
Beheerder
Contacteer:

Bericht door Paul » 15 feb 2005, 18:55

Het ligt niet aan includes/template.php maa aan een ander bestand waar dezelfde class wordt gedefineerd, of er wordt 2 keer template.php geincluded.

Peacemaker

Bericht door Peacemaker » 15 feb 2005, 19:05

Maar ik heb helemaal niets aan de code verandert en in topposters.php en last5topics.php komt helemaal geen class en template voor :? Bovendien doet het forum het gewoon: http://www.tck-clan.co.uk
Laatst gewijzigd door Peacemaker op 15 feb 2005, 19:10, 1 keer totaal gewijzigd.

Paul
Beheerder
Beheerder
Contacteer:

Bericht door Paul » 15 feb 2005, 19:08

Ja, maar je moet het bestand include. Mischien wordt het twee keer geincluded, Of een ander bestand wat templates.php weer include. Conclusie moeilijk te vinden :)

Peacemaker

Bericht door Peacemaker » 15 feb 2005, 19:12

Hmm keb het al gevonden, het kwam in conflict met een ander php bestand :/
Namelijk met het view_online hack, en na op phpbbhacks gekeken te hebben zijn er veel mensen die precies hetzelfde hebben bij die hack. :roll:

Paulus zou jij het whos online script van jouw portal willen posten?

Misschien datk daar iets mee kan...

Gesloten