Wachtwoorden zien van forumleden
Forumregels
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.

Wachtwoorden zien van forumleden
Hoe doe ik dat ?
kun je wel zien hoor..
Heel simple de email veranderen naar jou emailadres, uitloggen en proberen in te loggen als dat persoon, dan drukken op wachtwoord vergeten, en TADA email word naar jou gestuurd met het wachtwoord..
Maar... dit wil volgens mij niet altijd wekren omdat je ook heel vaak een nieuw wachtwoord moet intypen dan..
K heb t zelf nog nooit geprobeerd, en dit is ook niet echt iets wat je moet doen!
Respecteer elkaars privacy!
Heel simple de email veranderen naar jou emailadres, uitloggen en proberen in te loggen als dat persoon, dan drukken op wachtwoord vergeten, en TADA email word naar jou gestuurd met het wachtwoord..
Maar... dit wil volgens mij niet altijd wekren omdat je ook heel vaak een nieuw wachtwoord moet intypen dan..
K heb t zelf nog nooit geprobeerd, en dit is ook niet echt iets wat je moet doen!
In principe krijg je een nieuw wachtwoord per mail opgestuurd, dus dat werkt niet om het huidige wachtwoord te zien.Eefjuh schreef:kun je wel zien hoor..
Bijna 1500 posts!