he, ik heb een probleem,
als ik probeer een nieuwe pagina te maken lukken verschillende dingen niet. Als ik een nieuwe pagina maak in phpBB-root met bijbehorende tpl bestand en tekst in lang_main.php, krijg ik altijd te maken met een error.
Hoe moet ik een nieuwe, werkende pagina maken??
nieuwe pagina's maken
Forumregels
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.

nieuwe pagina's maken
Aku pesenteeeeee!!!!
Hoi! Ik ben een onderschrift virus, kopieer/plak mij in jouw onderschrift om mij te verspreiden!
Hoi! Ik ben een onderschrift virus, kopieer/plak mij in jouw onderschrift om mij te verspreiden!
als ik in de root een nieuwe pagina maak:
Fatal error: Cannot redeclare class template in ..../phpBB2/includes/template.php on line ...
en als ik nieuwe woorden in lang_main.php zet en dat probeer te gebruiken staat er gewoonweg een lege ruimte in plaats van de woorden. dat is ook als ik woorden uit een andere pagina gebruik.
Fatal error: Cannot redeclare class template in ..../phpBB2/includes/template.php on line ...
en als ik nieuwe woorden in lang_main.php zet en dat probeer te gebruiken staat er gewoonweg een lege ruimte in plaats van de woorden. dat is ook als ik woorden uit een andere pagina gebruik.
Aku pesenteeeeee!!!!
Dit is te vaag. Geef ons eerst je code, als je wilt weten wat er aan mankeert. 
Kjik ook eens naar de Blank Page Template mod. Daarin kan je precies vinden wat je nodig hebt voor een nieuwe pagina.
Kjik ook eens naar de Blank Page Template mod. Daarin kan je precies vinden wat je nodig hebt voor een nieuwe pagina.