Cash mod

Hulp nodig bij een modificaties of op zoek naar een MOD? Bekijk ons archief. Support wordt helaas niet meer verleend.
Forumregels

Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
phpBB2.0.x
Gesloten
Chatterke

Cash mod

Bericht door Chatterke » 09 dec 2004, 13:01

Ik heb een probleem op mijn forum met de Cash mod.
Ik heb alles gedaan wat er in het installatie bestand stond, heb de mysql toegevoegd en veranderd en nu zit ik met 2 hele grote errors die ik maar niet kan oplossen.
Ik hoop dat jullie me hierbij kunnen helpen....

De eerste error is de volgende:

In mijn beheerders paneel is er nu een deel bijgekomen van de Cash mod, 2 nieuwe url's zijn toegevoeg namelijk Cash Admin en Cash Help. Nu vertonen ze alle 2 dezelfde error en deze is:
Fatal error: Cannot instantiate non-existent class: cash_menucat in /home/chatterke/public_html/forum/admin/admin_cash.php on line 31
Lijn 28 - 40

Code: Selecteer alles

global $lang;
		$i = 0;
		$j = 0;
		$menu[$i] = new cash_menucat($lang['Cmcat_main']);
		$menu[$i]->additem(new cash_menuitem($j,	'Cash_Configuration',	'cash_config',		$lang['Cmenu_cash_config']));
		$menu[$i]->additem(new cash_menuitem($j,	'Cash_Currencies',		'cash_currencies',	$lang['Cmenu_cash_currencies']));
		$menu[$i]->additem(new cash_menuitem($j,	'Cash_Forums',			'cash_forums',		$lang['Cmenu_cash_forums']));
		$menu[$i]->additem(new cash_menuitem($j,	'Cash_Settings',		'cash_settings',	$lang['Cmenu_cash_settings']));
		$i++;
		$menu[$i] = new cash_menucat($lang['Cmcat_addons']);
		$menu[$i]->additem(new cash_menuitem($j,	'Cash_Events',			'cash_events',		$lang['Cmenu_cash_events']));
		$menu[$i]->additem(new cash_menuitem($j,	'Cash_Reset',			'cash_reset',		$lang['Cmenu_cash_reset']));
		$i++;
Op lijn 31 staat specifiek:

$menu[$i] = new cash_menucat($lang['Cmcat_main']);

Dan de tweede error die ik maar niet krijg opgelost is de volgende:

Als ze iemand zijn profiel willen bekijken krijgen ze de volgende error:
Fatal error: Call to a member function on a non-object in /home/chatterke/public_html/forum/includes/usercp_viewprofile.php on line 240

Op lijn 240 staat:

$cm_viewprofile->post_vars($template,$profiledata,$userdata);
En dit was iets dat ik daar moest toevoegen en wat ook zo stond in het installatie bestand dus normaal gezien zou daar niks verkeerd aan mogen zijn maar ja blijkbaar dus wel...

De lijn die erachter komt, daar staat het volgende:

$cm_viewprofile->post_vars($template,$profiledata,$userdata);
$template->pparse('body');

Dit zijn de lijnen 240 en 241

Ik hoop dat jullie me kunnen helpen met dit probleem.

Bedankt op voorhand voor de reacties.

Gesloten