Wat is COPPA?
Forumregels
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.

Wat is COPPA?
Wie kan mij iets meer vertellen over COPPA?
Ik begrijp dat dat met een goedkeuring te maken heeft van een posting? of nieuweling die voor het eerst post?
Als dat het laatste is dan heb ik wel interesse maar wat moet ik dan doen en hoe werkt dat.
als iemand het uit zou willen leggen alsvast heel erg bedankt.
Ik begrijp dat dat met een goedkeuring te maken heeft van een posting? of nieuweling die voor het eerst post?
Als dat het laatste is dan heb ik wel interesse maar wat moet ik dan doen en hoe werkt dat.
als iemand het uit zou willen leggen alsvast heel erg bedankt.
Gewoon in language/lang_english/lang_main.php die regels opzoeken en de leegmaken:
Code: Selecteer alles
$lang['Agree_under_13'] = ''
$lang['Agree_over_13'] = 'I Agree to these terms';
$lang['Agree_not'] = '';Dank jullie wel voor de antwoorden. Ik heb het gedaan en het werkt.
Ik had wel eerst wat fout gedaan.
Ik had eerst 'ik ben het eens met de voorwaarden en wil mij registreren' bij $lang['Agree_under_13'] = ''; gezet. Dus kreeg ik bij een test eerst een mail dat ik een fax moet sturen etcetc.
Nu heb ik het bij $lang['Agree_over_13'] = 'Ik ben het eens met de voorwaarden en wil mij registreren'; staan en nu werkt het wel.
Ik heb overigens de regels alleen verwijderd niet de hele code, dat is toch goed he? Ik heb het dus zo:
$lang['Agree_under_13'] = '';
$lang['Agree_over_13'] = 'Ik ben het eens met de voorwaarden en wil mij registreren';
$lang['Agree_not'] = '';
Ik had wel eerst wat fout gedaan.
Ik had eerst 'ik ben het eens met de voorwaarden en wil mij registreren' bij $lang['Agree_under_13'] = ''; gezet. Dus kreeg ik bij een test eerst een mail dat ik een fax moet sturen etcetc.
Nu heb ik het bij $lang['Agree_over_13'] = 'Ik ben het eens met de voorwaarden en wil mij registreren'; staan en nu werkt het wel.
Ik heb overigens de regels alleen verwijderd niet de hele code, dat is toch goed he? Ik heb het dus zo:
$lang['Agree_under_13'] = '';
$lang['Agree_over_13'] = 'Ik ben het eens met de voorwaarden en wil mij registreren';
$lang['Agree_not'] = '';