sidebar?
Forumregels
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.

-
sidebar?
Waar worden de heater en footer tpl samengevoegd met het forum?
ik wil namelijk een sidebar toevoegen
ik wil namelijk een sidebar toevoegen
-
overall?
in de overall header een tabel beginnen en in de overall footer sluiten ?
werkt dat?
werkt dat?
Natuurlijk. Probeer maar uit. Kijk bijvoorbeeld ook eens hoedeze template dat doet.
-
het werkt
Thanks, het werkt, ik heb nog weinig met PHPBB gewerkt, daarin tegen wel een eigen content managemetn systeem geschreven in PHP /SQL.
ik heb nu nog een probleem met de kleuren van de tekst in de admin, ik heb ze gewoon nu in de tpl aangepast maar in de tpl zou netter zijn. is er niet een lijstje waar duidelijk op staat welke zaken in de CSS gebruikt worden voor welek elementen. maar dat terzijde
@mosymuis: ik zie dat je uit Oisterwijk komt, daar kom ik ook vandaan, wat een toeval
ik heb nu nog een probleem met de kleuren van de tekst in de admin, ik heb ze gewoon nu in de tpl aangepast maar in de tpl zou netter zijn. is er niet een lijstje waar duidelijk op staat welke zaken in de CSS gebruikt worden voor welek elementen. maar dat terzijde
@mosymuis: ik zie dat je uit Oisterwijk komt, daar kom ik ook vandaan, wat een toeval
Re: het werkt
Que?jan klaasen schreef:ik heb ze gewoon nu in de tpl aangepast maar in de tpl zou netter zijn.
Die zijn er niet, ook vooral omdat elke template weer eigen indelingen en benamingen gebruikt. Zelf uitzoeken is je enige optie. ;)jan klaasen schreef:is er niet een lijstje waar duidelijk op staat welke zaken in de CSS gebruikt worden voor welek elementen. maar dat terzijde
It's a small world after all... (8)jan klaasen schreef:@mosymuis: ik zie dat je uit Oisterwijk komt, daar kom ik ook vandaan, wat een toeval
-
Re: het werkt
Que?mosymuis schreef:jan klaasen schreef:ik heb ze gewoon nu in de tpl aangepast maar in de tpl zou netter zijn.
denk schrijf/denk fout moet zijn:jan klaasen: ik heb ze gewoon nu in de tpl aangepast maar in de css zou netter zijn