Kan niet inloggen

Installatie lukt niet? Plotseling een foutmelding. Of weet je niet hoe iets werkt. Problemen met phpBB2 kun je in dit archief opzoeken.
Forumregels

Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
phpBB2.0.x
Gesloten
MyXtiK Man

Kan niet inloggen

Bericht door MyXtiK Man » 06 mei 2003, 14:05

Ik heb mijn forum op een lycos host staan, maar iedere keer als ik wil inloggen doet hij het niet dan kom ik op de main page van lycos, hoe kan dat???

FlorisD
Contacteer:

Re: Kan niet inloggen

Bericht door FlorisD » 06 mei 2003, 14:07

MyXtiK Man schreef:Ik heb mijn forum op een lycos host staan, maar iedere keer als ik wil inloggen doet hij het niet dan kom ik op de main page van lycos, hoe kan dat???
Daarvoor heb je de inlog fix voor lycos nodig (zit ergens een foutje bij lycos).

Als je even de zoekfunctie van dit forum gebruikt, kom je hem zo tegen. (je kan zoeken op iets als "inloggen lycos" of "login lycos").
MessageBoard.nl, gratis phpBB forum hosting

FaNuCeDeX

RE:

Bericht door FaNuCeDeX » 08 mei 2003, 21:31

Ik had hetzelfde probleem, toen heeft felix mij hiermee geholpen, misschien heb jij er ook wat aan:
Felix schreef:De oplossing van de lycos redirect naar de lycos login pagine is lycos zijn fout, om dit fout op te lossen met jje dit downloaden

Dit is een zip file, je unzipped die op je hardeschijf, en upload die naar de /includes directory (zijn 2 bestanden) en dan is je redirect login probleem opgelost. :)

Gesloten