time wait

Installatie lukt niet? Plotseling een foutmelding. Of weet je niet hoe iets werkt. Problemen met phpBB2 kun je in dit archief opzoeken.
Forumregels

Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
phpBB2.0.x
Gesloten
LiseLotte

time wait

Bericht door LiseLotte » 22 sep 2004, 11:37

Hee all!
Misschien dat hier iemand is die dit meisje kan helpen :oops: :oops: :oops:
Ik heb een red hat server met daarop een forum
Nu heb ik mij een paar maanden terug door de installatie heengeworsteld, en dat terwijl ik niets van linux wist. :roll:
Uiteindelijk draaide alles op en top *hoera*
Maar nu ben ik verhuisd en nu werkt het intern wel weer, maar daar heb ik in mijn uppie natuurlijk niets aan, lekker ongezellig een forum in je uppie :P
Ik heb een heel mooi gloednieuw belkin adsl draadloos modem, heel handig natuurlijk, heb de firewall al uitgedaan en de poort 80 al naar 81 gedaan, maar hij wil niet echt online nog
En bij het opstarten van de server krijg ik nu elke keer een time_wait - state.
Weet iemand hoe ik daar vanaf kom want ik wil graag weer online :-)

Groetjes,

LiseLotte

Dennis

Re: time wait

Bericht door Dennis » 23 sep 2004, 00:35

LiseLotte schreef: Ik heb een heel mooi gloednieuw belkin adsl draadloos modem, heel handig natuurlijk, heb de firewall al uitgedaan en de poort 80 al naar 81 gedaan, maar hij wil niet echt online nog
En bij het opstarten van de server krijg ik nu elke keer een time_wait - state.
Waarom je port 80 gerouteerd (pat) naar 81?
En welke naar welke (source / destination)

En als je server zegt Time_wait, is dat dan tijdens hebt booten Linix, dus als als al je processen opstarten??

Dennis

ps als je een windows doos (windoos) achter je adsl modem heb staan en je modem is gebridged, dan zou ik wel zorgen al je de laatste patched draait, ivm virussen enz...

Podium4

Bericht door Podium4 » 23 sep 2004, 08:42

Offtopic: LiseLotte zou je je avatar even willen aanpassen, hij is veel te groot, kijk ff in de regels hoe groot ie mag zijn ;)
Alleen support via het forum, dus geen support via email, msn of pb.

LiseLotte

Re: time wait

Bericht door LiseLotte » 23 sep 2004, 09:36

[

Waarom je port 80 gerouteerd (pat) naar 81?
En welke naar welke (source / destination)

Omdat anders niemand erop kon, de rest van mijn internet moest natuurlijk gewoon blijven werken :-)

En als je server zegt Time_wait, is dat dan tijdens hebt booten Linix, dus als als al je processen opstarten??

dat staat gewoon in me netstat op me linux bakkie
internet enzo doet het gewoon wel want mijn netscape en mail doet het wel erop dus daar ligt het iig niet aan. PFf ik klink ongetwijfeld heel erg dom nu :)

Dennis

ps als je een windows doos (windoos) achter je adsl modem heb staan en je modem is gebridged, dan zou ik wel zorgen al je de laatste patched draait, ivm virussen enz

heb hem updated :D

LiseLotte

Bericht door LiseLotte » 23 sep 2004, 09:37

podium4 schreef:Offtopic: LiseLotte zou je je avatar even willen aanpassen, hij is veel te groot, kijk ff in de regels hoe groot ie mag zijn ;)
ow ja had hem erin gezet en niet eens meer gekeken sowwy :D 8)

Gesloten