[KIJK] Mijne 2e forum; Dirkonline.nl.tt

Bezig met een stijl voor je website? Of voor heel de community? Laat hem ons zien.
Forumregels

Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
phpBB2.0.x
Gesloten
Eminemzdogz

Mijne 2e forum; Dirkonline.nl.tt

Bericht door Eminemzdogz » 13 sep 2004, 17:12

Is miss zwaar amateuristisch ben d'r pas iets van 5 dagen mee bezig...vertel me wat je d'r van vind :bier: heb behoorlijk wat aangepast en hoop dat jullie mij tips kunnen geven wat beter kan enzo :D

Owja die tabel waar in staat: "Dirk nieuws, nieuwste berichten bovenaan"

Hoe kan ik zorgen dat die 3 vakken in een vak komen met een scrollbar, dus dat je die kan scrollen in de tabel anders wordt het zo groot tot je bij 't forum komt.

thnx in advance :D

Owja vergeet de site erbij: http://www.dirkonline.nl.tt
Laatst gewijzigd door Eminemzdogz op 13 sep 2004, 17:40, 1 keer totaal gewijzigd.
AfbeeldingAfbeeldingAfbeelding

mosymuis
Contacteer:

Bericht door mosymuis » 13 sep 2004, 17:22

Zeker een leuke template, origineel ook in de knoppen. De afwerking vind ik minder maar het idee top.

Rico
Contacteer:

Bericht door Rico » 13 sep 2004, 17:24

of te wel
http://www.dirkonline.nl.tt
De style vind ik wel apart, niet standaard.
Apart onderwerp ook :)
Guess who's back..

Eminemzdogz

Bericht door Eminemzdogz » 13 sep 2004, 17:42

Owja sorry link vergeten :P mannen vertel me wat er mist aan de afwerking :D ga ik kijken of ik het kan fixen

desert spider

Bericht door desert spider » 13 sep 2004, 19:40

ik vind hem super lelijk

dat rood met grijs

Eminemzdogz

Bericht door Eminemzdogz » 13 sep 2004, 21:23

desert spider schreef:ik vind hem super lelijk

dat rood met grijs
Ieder z'n mening :cry: hehehe :D maar om de kleuren toe te lichten..het zijn de Dirk van den Broek kleuren naar het onderwerp van het forum... :bier: wist je vast al maar toch wil ff betweterig doen :twisted:

mosymuis
Contacteer:

Bericht door mosymuis » 13 sep 2004, 21:26

Over de kleuren valt inderdaad niet echt te twisten op een thema board.

Met de afwerking bedoel ik bijvoorbeeld de kwaliteit van de plaatjes. Scherpe randjes, blurry letters. En denk eens aan de letterkleuren: wit op grijs leest niet echt prettig.

Podium4

Bericht door Podium4 » 13 sep 2004, 21:34

Ik zal je even helpen door puntjes te noemen die niet goed zijn afgewerkt...

- De drie images in de Dirk nieuws balk zijn niet echt duidelijk, wel leesbaar, maar zou beter kunnen
- Een aantal images zien er wat korrelig uit:

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

- Het onderste gedeelte met inklokken e.d. ziet er ook wat rommelig en onoverzichtelijk uit.
- Images zoals deze:

Afbeelding

Zien er niet echt netjes uit, dat komt denk ik door het lettertype, overweeg eens een andere...

Verder vind ik het trouwens een hele leuke orginele site :thumb:
Alleen support via het forum, dus geen support via email, msn of pb.

Eminemzdogz

Bericht door Eminemzdogz » 14 sep 2004, 12:25

@ mosymuis: Je hebt helemaal gelijk dat wit lees bijzonder vervelend, daarom heb ik op die rode balken de txtjes met kleine gif bestandjes vervangen. Die horen EN in de style EN ik hoef niet te modden om de admin/mod kleur los van de rest v/d letterkleuren te vervangen.

@ podium 4: Klopt die images zijn behoorlijk vaag, dan bedoel ik Afbeelding deze dus...maar ik zie geen andere manier om ze duidelijk te maken behalve de achtergrond een kleur ipv doorschijnend te maken, en dan komt het weer niet mooi uit met de achtergrond van m'n forum. Ben nog maar een n00b op Forum gebied dus alles is nog testen voor mij.
Als laatste nog die lettertypen, daar moet ik mezelf ook wel aan houden, is namelijk het lettertype die de Dirk vormgevers ook voor de reclameposters/flyers/boekjes gebruiken. Ook daarvan kan ik dus niet afwijken.

Thnx allemaal voor de feedback ik ga eens kijken hoe ik deze punten kan verbeteren. Heb je suggesties post ze hier alle feedback (ook hele negatieve) is natuurlijk welkom :bier:

Gesloten